مدیر کلینیک جنسی مجتمع دارویی و درمانی هلال احمر گفت:مشاوره اولیه در کلینیک جنسی با پرسشنامه اولیه به صورت رایگان انجام می شود.

مشاوره رایگان بیماران با پرسشنامه اولیهامیر مدیر،مدیر کلینیک جنسی مجتمع دارویی ودرمانی هلال احمر در گفت و گو باخبرنگارگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به گسترش طیف اموزش جنسی در سنین ازدواج اظهار کرد: در 20روز اغاز به فعالیت کلینیک جنسی با وجود معذوریت حاکم در جامعه استقبال خوبی از طرف شهروندان شده است به طوری که اقایان مراجعات بیشتری به متخصصین حاضر در کلینیک جنسی داشته اند. 

وی افزود:امار مراجعات زوج ها در نیمه دوم زندگی به کلینیک جنسی نشانگر احتیاج جوانان قبل از ازدواج و بعد از ازدواج به اموزش های لازم جهت برقراری ارتباط با جنس مخالف به دور از هیجانات است. 

مدیر در خصوص چگونگی قیمت ویزیت در کلینیک جنسی ادامه داد:مشاوره ابتدایی در این کلینیک با پرسشنامه اولیه به صورت رایگان صورت می‌گیرد سپس بر اساس جواب ها، بیمار به متخصصین مختلف ارجاع داده میشود البته به غیر از روانشناسی و مشاوره در کلینیک جنسی تعرفه بخش های دیگر تحت پوشش بیمه قرار دارد. 

وی گفت:با وجود تجمیع امکانات و متخصصین در صدد اضافه کردن بخش متخصصین داخلی ،عفونی و غدد نیز به مجموعه کلینیک جنسی هستیم . 

مدیر در پایان یاد اور شد:در حال حاضر تدارک نامه و دعوت نامه برای ارسال به فرهنگسرا ها و اموزش پروش مناطق تهیه شده تا در صورت موافقت ،به جوانان درسنین پایین اموزش های جنسی و اصول روابط در زندگی مشترک داده شود. 
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار