استاندار البرز با اعلام اینکه پروژه شهید همت بسیار فعال در حال تکمیل است، گفت: امتداد این طرح ملی تا مسیر جاده چالوس از اهمیت ویژه تری برای ما برخوردار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از كرج، "استاندار البرز در حاشیه سفر معاون وزیر راه به استان البرز  که همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی در مرکز استان همراه بود، در جمع رسانه ها به تشریح روند اجرای پروژه شهید همت پرداخت و گفت:  اتمام این پروژه ملی بسیار حایز اهمیت است و طی بازدیدی که روز گذشته از روند تکمیلی آن داشتم پروژه به صورت فعال کار خود را ادامه می دهد.

وی با بیان اینکه اتصال امتداد پروژه شهید همت تا جاده چالوس از اهمیت ویژه تری برخوردار است، افزود: امتداد  این طرح ملی به سمت جاده چالوس  و احداث کنار گذرشمالی شهر کرج  که به همت شورای شهر و شهرداری کرج تأمین اعتبار شده بخشی از گره های ترافیکی مبادی ورودی استان را تعدیل خواهد کرد.

طهائی تصریح کرد: بنابراین امتداد این پروژه تا مسیر جاده چالوس به جد در دستور کار پیگیری قرار دارد و با تکمیل و اتصال آن به جهان نما کار این پروژه تمام نخواهد شد.

وی در تشریح سفر وزریر راه و شهرسازی به استان نیز گفت: به جهت ترددهای قابل توجه استان البرز و قرارگیری از محورهای مواصلاتی کشور، توسعه ناوگان حمل و نقل ریلی  در این استان مورد توجه دولت قرار دارد چرا که این امر نقش ویژه ای در تعدیل بار ترافیکی کلانشهر کرج خواهد داشت.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.