رقابت‌های بسکتبال جام ملت‌های امروز آغاز شد که از نتایج جالب روز نخست برتری صربستان و هلند برابر اسپانیا و گرجستان بود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، جام ملت‌های اروپا امروز همزمان در  كرواسي، فرانسه، آلمان و لتوني آغاز شد. در گروه A به میزبانی مون‌پلیه فرانسه، تیم لهستان در یک دیدار نزدیک موفق شد 68 بر 64 بوسنی را شکست دهد. روسیه هم در این گروه کار خود را با شکست 76 بر 73 آغاز کرد. دیدار سوم این گروه بین فرانسه و فنلاند برگزار می‌شود.

رقابت‌ها گروه B به میزبانی برلین، پایتخت آلمان برگزار می‌شود. در این گروه تیم مدعی اسپانیا برابر صربستان، دیگر تیم قدرتمند قاره سبز 80 بر 70 شکست خورد و آلمان هم 71 بر 65 ایسلند را شکست داد. دیدار سوم گروه دوم امشب بین تیم‌های ایتالیا و ترکیه برگزار خواهد شد.

هلند و گرجستان برگزارکننده دیدار سراسر هیجان گروه C در زاگرب کرواسی بودند. این دیدار با برتری 73 بر 72 هلند تمام شد. یونان و مقدونیه در دیدار دیگری از گروه سوم به مصاف هم رفتند که نتیجه این بازی 85 بر 65 به سود یونان بود. کرواسی و اسلونی برگزارکننده دیدار سوم گروه C هستند.

در بازی‌های گروه چهارم که ریگای لتونی میزبان آن است، جمهوری چک 80 بر 57 استونی را از پیش رو برداشت و بلژیک هم 87 بر 67 بازی را به لاتویا واگذار کرد. لتونی و اوکراین دیدار سوم گروه D را برگزار می‌کنند.

رقابت‌های بسکتبال جام ملت‌های اروپا ابتدا قرار بود به میزبانی اوکراین برگزار شود اما به دلیل درگیری‌های نظامی در این کشور، اتحادیه بسکتبال اروپا میزبانی این رقابت‌ها را از اوکراین پس گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار