معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان بر ضرورت استفاده از ظرفيت رسانه ها و فضاي مجازي در امر پيشگيري ‏اوليه از اعتياد و استمرار برنامه‌هاي پيشگيرانه تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ قدرت ا.. دائمی، افزود: برای پیشگیری این معضل اجتماعی چهارمین جشنواره سراسری اعتیاد و رسانه برگزار می شود.

وی با بیان این نکته که دبیرخانه این جشنواره در تهران مستقر است، افزود: این جشنواره ویژه رسانه های دیداری، شنیداری و مکتوب است و مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان آبان ماه اعلام شده است.

دائمی اختتامیه جشنواره را دی ماه سال جاری دانست و تصریح کرد: علاقمند به ارسال اثر به این جشنواره می توانند از طریق آدرس erfest4@dchq.ir مطالب خود را ارسال کنند.

وی با بیان اینکه در اين حوزه بايد بر پيشگيري وضعي و اجتماعي توجه ويژه‌اي داشت، افزود: نیاز است منابع و محتواي علمي در حوزه پيشگيري مورد استفاده قرار گيرد.

 معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خاتمه گفت: براي اينكه بتوانيم در تحقق رويكرد اجتماعي شدن امر مبارزه با مواد مخدر موفق شويم مي‌بايست به ‏مؤلفه‌هايي همچون مشاركت مردم، برنامه‌ريزي درست، طراحي، اجراء و ارزشيابي توجه كرد.‏

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.