مدير شركت پخش فرآورده هاي نفتي منطقه زنجان گفت: در 5 ماهه امسال مصرف بنزين با متوسط مصرف روزانه 875 هزار ليتر در استان افزایش یافت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدير شركت پخش فرآورده هاي نفتي منطقه زنجان نيز در جلسه مشترک با مشاور وزیر نفت با بیان این مطلب گفت: مصرف روزانه اين فرآورده از 712 هزار ليتر در روز به 812 هزار ليتر رسيده است كه اگر جايگاه هاي سي ان جي تامين سوخت را بر عهده نداشتند، اين ميزان مصرف به بيش از يك ميليون هم مي رسيد.

عباسي با بیان اینکه سياست دولت توسعه استفاده از سوخت سي ان جي و گاز است، موضوع هدفمندي و توسعه جايگاه هاي سي ان جي را عاملي بازدارنده براي افزايش مصرف سوخت بنزين عنوان كرد و گفت: دولت سهم 25 درصدي براي سبد مصرفي سوخت خودروهاي كشور در اين بخش تدوين كرده است كه زنجان از برنامه كشوري جلو بوده و ميزان سهم مصرف سوخت سي ان جي در سبد مصرفي مردم زنجان 40 درصد است.

اين مسئول با اشاره به اينكه اين ميزان مصرف نشان از بهبود جايگزيني مصرف سوخت سي ان جي نسبت به بنزين در زنجان است گفت: مصرف سوخت نفت سفيد در 5 ماهه امسال نیز كاهش را نشان می دهد.

وی با اعلام اينكه پايه ميزان مصرف در سال 430 ليتر بوده است، افزود:با اقدامات ارزشمند انجام شده در گاز رساني به شهروندان، در مصرف اين فرآورده هاي سوختي، شاهد كاهش چشمگير مصرف هستيم.


انتهای پیام/گ


برچسب ها: افزایش ، بنزین ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.