رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش گفت: این رزمایش یاد و خاطره حماسه های بی نظیر تیزپروازان نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس را تداعی می کند.

رزمایش فداییان حریم ولایت، تداعی کننده یاد و خاطره حماسه تیزپروازان نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس استبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین جلیلی صفت، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش با حضور در منطقه عمومی رزمایش فداییان حریم ولایت نهاجا گفت: این رزمایش یاد و خاطره حماسه های بی نظیر تیزپروازان نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس را تداعی می کند.
وی افزود: امروز بحمدلله با ابتکار و خلاقیت هایی که عزیزانمان در نهاجا دارند، این رزمایش با برخورداری از سطح کیفی مطلوب به انجام رسید.
جلیلی صفت همچنین تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از جمله نیروی هوایی ارتش، امروز از آمادگی بسیار بالایی در دفاع از حریم مقدس کشور برخوردارند و الحمدلله این اقتدار و توانمندی روز به روز در حال ارتقا و پیشرفت است.
او همچنین در خصوص فعالیت های فرهنگی انجام شده در این رزمایش گفت: رزم ما همیشه همرا با فعالیت های فرهنگی بوده و نیروهای رزمنده ما علاوه بر تخصص در علوم نظامی، در فعالیت‌های مختلف فرهنگی و مذهبی به ویژه امور قرآنی مشارکت فعال دارند که مصداق حدیث معروف امام صادق (ع) است که می فرمایند" العلم والایمان توأمان" یعنی مردمی موفق هستند که علم و ایمان را به هم داشته باشند و امروز ما در نیروی الهی هوایی این ویژگی مهم را شاهد هستیم.
انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار