مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت تهران اظهار کرد: سازمان لیگ فدراسیون فوتبال با اشتباهی عجیب، علی قربانی را از فهرست نفت کنار گذاشته است.

حسین آل اسحاق در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران در خصوص منتشر شدن مبلغ قرارداد بازیکنان تیم‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: به عنوان مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت تهران این موضوع را در جهت شفاف‌سازی مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم‌های لیگ برتربه فال نیک می‌گیریم.

وی افزود: باشگاه نفت تهران در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر از نخستین تیم‌ایی بود که فهرست قرارداد بازیکنان خود را منتشر کرد و به نوعی می‌توان نفت را در این عرصه پیشگام دانست.

آل اسحاق درباره ابهامات لیست نفت تهران بیان کرد: وی درباره پایین بودن مبلغ قرارداد وحید امیری ملی‌پوش تیم نفت تهران گفت: برخی از بازیکنان نفت با توجه به این که از سال گذشته قرارداد داشتند مبلغ قراردادشان افزایش یافته است.

البته این افزایش قرارداد بنابر شرایطی انجام گرفته است. من ابهامی در مبلغ قرارداد بازیکنان نفت نمی‌بینیم و از این لحاظ مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: سازمان لیگ در این فهرست اشتباه عجیبی مرتکب شده است. مسئولان این سازمان به جای این که نام علی محسن زاده دروازه‌بان نفت را که با قراردادی قرضی به تیم خونه‌به خونه بابل منتقل شده از فهرست نفت خارج کنند علی قربانی مهاجم تیم ما را از لیست بیرون کشیده‌اند. این تنها ابهام لیست منتشرشده نفت تهران است.

لیگ برتر با نفت به توافق برسد مبلغ بیشتری دریافت خواهد کرد

وحید امیری به این دلیل که تمدید قراردادش با نفت را به پایان فصل موکول کرده از افزایش قرارداد آنچنانی برخوردارنشد. درواقع باشگاه نفت با گرفتن موافقت کتبی از بازیکنان دارای قرارداد از فصل گذشته برای تمدید قرارداد آنها در پایان فصل، مبلغ قرارداد فصل جاری آنها را به شکل ملموسی افزایش داده است.

وی درباره افزایش بودجه باشگاه نفت تهران نسبت به فصل گذشته بیان کرد: با توجه به حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و تقابل با الاهلی قدرتمند و هدف‌گذاری باشگاه برای ادامه روز‌های خوب در لیگ برتر و جام حذفی به چنین بودجه‌ای نیاز داشتیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار