دبیر فدراسیون وزنه‌برداری‌گفت: برای گرفتن اولین مدال در رقابت‌های آسیایی تایلند به مجید عسگری امیدواریم.

حسین مقامی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت: نخستین وزنه‌بردار کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا مجید عسگری هستند که در وزن 62 کیلوگرم، روز 16 شهریور به روی تخته خواهند رفت که امید زیادی برای کسب مدال وی داریم.

وی تصریح کرد: عسگری اولین حضور خود را مسابقات آسیایی در رده بزرگسالی تجربه می‌کند علاوه بر وی علی هاشمی، امیر حقوقی و مصطفی رجایی وزنه‌بردارانی هستند که از جوانان وارد بزرگسالان شده‌اند.

مقامی در ادامه گفت: جابر و سجاد بهروزی (پسرعموها) بهادر مولایی از وزنه‌برداران خوب کشورمان هستند و یک تیم ایده‌آل برای این رقابت‌ها اعزام شده است.

وی عنوان کرد: اگر اتفاق خاصی در این رقابت‌ها برایمان پیش نیاید به طور حتم روی سکو هستیم و وزنه‌برداران ایرانی درخشش خوبی خواهند داشت.

تمرینات دیگر ملی‌پوشان در تهران

وی  افزود: هم اکنون تعداد 7 نفر از ملی‌پوشان کشورمان زیر نظر سید مهدی پانزوان در سالن غربی مجموعه ورزشگاه آزادی تمرین می‌کنند.

مقامی اشاره کرد: در آبان 94 مسابقات جام جهانی وزنه‌برداری در شهر هوستون آمریکا برگزار خواهد شد و نظرات خود را برای این رقابت‌ها آماده می‌کنند البته لیست هنوز تعین نشده است و ملی‌پوشان فقط تمرین می‌کنند.

ملی‌پوشی بدون تیم نمانده است

مقامی در این خصوص گفت: خوشبختانه تمامی ملی‌پوشان در فصل جاری مسابقات لیگ برتر با تیمی به میدان خواهند رفت و هیچ ملی‌پوشی بدون تیم نیست.

بهداد سلیمی با یاسین پیشرو قم، کیانوش رستمی و رسول تقیان با ذوب‌آهن و بقیه نیز در تیم‌های دیگر پخش شده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رقابت‌های لیگ برتر وزنه‌برداری 25 شهریور سال جاری با میزبانی اصفهان در هفته نخست کلید می‌خورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار