هفته خاطره انگیز برای تنیسورهای اروپایی‌ در تهران

هفته اول مسابقات فیوچرز تهران با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  هفته اول رقابت‌های فیوچرز تهران در بخش انفرادی با قهرمانی جانویر فرانسوی پایان یافت و در نهایت جایزه 10هزار دلاری این رقابت‌ها به نفرات برتر اهدا شد.

رقابت‌هایی که با حضور کم تماشاگران همراه بود اما تنیسور‌های صاحب عنوان هیجان خاصی به آن داده‌اند.

امیر صدری مسئول برگزاری این مسابقات به خبرنگار ما گفت: این رقابت‌ها هفته ششم تا هشتم سال میلادی جدید در ایران است که پنج هفته قبل را در جزیره کیش برگزار کردیم.

برای اولین بار است که مسابقات فیوچرز در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در هفته اول 21تنیسور خارجی در تهران حضور یافتند و این شرکت کنندگان خارجی در هفته دوم و سوم به 34تنیسور افزایش می‌یابد.

صدری در خصوص تعداد تنیسور‌های حاضردر این هفته گفت: در جدول اصلی 32تنیسور شرکت کردند و 64تنیسور دیگر در جدول مقدماتی این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر رفتند.

وی در پایان افزود: برگزاری این رقابت‌ها در تهران از کیفیت بالاتری برخوردار است اما تعداد شرکت کنندگان در جزیره کیش به دلیل زمان برگزاری آن بیشتر است تلاش می‌کنیم این فیوچرز از کیفیت قابل قبولی برخوردار است.

حضور اروپایی‌ها در تهران

برگزاری این دوره از مسابقات فیوچرز در تهران باعث شده است که بازیکنان اروپایی زیادی به ایران بیایند و با جاذبه‌های گردشگری ایران آشنا شوند.

وایبرت تنیسور فرانسوی حاضر در این رقابت‌ها می‌گوید: این اولین بار حضورم در تهران است کار سختی را در این دوره از مسابقات فیوچرز داشتم از لحاظ فنی و کیفی این فیوچرز یکی از بهترین‌ها بوده است.

وی درباره انتخاب ایران برای حضور در فیوچرز ابراز کرد: سال گذشته تجربه خوبی از مسابقات فیوچرز تهران داشتم همچنین دوستان فرانسوی من ا تهران تعریف کرده بودند و مشتاق شدم تا در فیوچرز تهران شرکت کنم.

وی در ادامه گفت: سطح مسابقات را بسیار خوب ارزیابی کردم.

تفاوت زیادی بین تنیسور‌های ایرانی و اروپایی وجود ندارد اما از‌سال گذشته پیشرفت‌های زیادی را در ایرانی‌ها دیدم.

وایبرت در خصوص کشور ایران اظهار داشت: تاکنون چنین سطح برگزاری را در تنیس جهان ندیده‌ام. بدون شک سال‌های بعد هم به ایران خواهم آمد.

رسانه‌های فرانسوی ایران را کشوری ترسناک نشان داده‌اند. مسئول برگزاری مسابقات احساس امنیت خوبی به من دادند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم ایران بسیار مهمان‌‌ ‌نوازهستند و در خیابان‌های تهران مردم احترام زیادی برای من قائل هستند و حتما در مسابقات دیگر ایران شرکت خواهم کرد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار