کارلی فیورینا، نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: ترامپ فرق حزب الله و حماس را نمی داند، حالا چگونه می خواهد رئیس جمهور آمریکا شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی واشینگتن اگزمینر، کارلی فیورینا، نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ضمن انتقاد از دونالد ترامپ دیگر نامزد این انتخابات گفت: ترامپ فرق حزب الله و حماس را نمی داند، حالا چگونه می خواهد رئیس جمهور آمریکا شود.

فیورینا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی.بی.اس گفت: به نظرم اگر شما از دانش کافی برخوردار نباشید، هدایت کشوری چون آمریکا برای شما بسیار دشوار خواهد بود.

وی گفت: اینکه شما بدانید که دشمنان ما چه کسانی هستند، موضوعی بسیار مهم است. به نظرم دانستن تفاوت بین حماس و حزب الله و اینکه آنها عوامل ایران در منطقه هستند، بسیار مهم است.

فیورینا افزود: به نظرم ما وارد صحنه ای شده ایم که قصد داریم یک کشور را اداره کنیم و لازم است که تجربیات لازم را برای این کار در اختیار داشته باشید. هشتاد درصد از مردم آمریکا فکر می کنند که ما از تجربه سیاسی لازم برای این کار برخورداریم. به نظرم این تجارب برای فردی که می خواهد رئیس جمهور آمریکا شود، ضروری هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار