در رقابت های شفاف شاهد برگزاری یک مسابقه با تعهد به ضوابط و قوانین بودم.

کامران افشار نادری کارشناس معماری و مدرس دانشگاه در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص چگونگی پذیرفتن مدیریت مسابقه طراحی شیشه‌ای گفت: من در وهله اول تردید داشتم که مدیریت و شرکت در این مسابقه را بپذیرم. چون معمولا مسابقات به نحوه مطلوب اجرا، برگزار و کار داوری هم درست انجام نمی‌شود یا کارفرما به تعهداتش عمل نمی‌کند، یا اعمال نفوذ و سلیقه نتیجه را مشخص می‌کند. اما خوشبختانه با مذاکراتی که داشتیم شاهد این اتفاقات نبودیم و کار به نحو مطلوب انجام شد.

وی با اشاره به شرایط برگزاری مسابقه بیان کرد: مبلغ جایزه‌ها، انتخاب داوران و فرهنگی بودن فضا برایم خیلی مهم بود و مورد قبول قرار گرفت. اینکه فضا بیشتر از تجاری و تبلیغی بودن فرهنگی بود نکته مهمی است.

افشار نادری اظهار داشت: داوران مسابقه را می‌َشناختم آنها جزو بهترین و خوشنام‌ترین داورهای حوزه معماری بودند که سابقه خوب و مثبتی داشتند و این به شرکت کنندگان اطمینان می‌دهد که گرایش تفکر غالب در داوری وجود ندارد.

مدیر مسابقه با اشاره به محرمانه بودن آرای داوران گفت: کیفیت آثار خوب بود و با اینکه قرار بود 10 اثر برجسته و 3 برنده نهایی داشته باشیم. 16 برگزیده و چهار برنده نهایی داشت که دو نفر در رتبه سوم بودند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.