نخستین جلسه ستاد استقبال از مهر ماه در دفتر شهردار با حضور شهردار ، معاون اجرایی و خدمات شهری و مسئولان واحدهای شهرداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس مرادی شهردار با بیان این مطلب که به روزهایی نزدیک می شویم که شهر چهره دیگری به خود می گیرد و همه در تکاپوی سال تحصیلی جدید هستند ، گفت: شهرداری فولادشهر در این راستا اقدام به بهبود سطح خیابان ها، زیباسازی و پاکسازی معابر و پیاده روها و رفع عیوب و ایمن سازی به خصوص اطراف مدارس و دانشگاه ها می نماید.

وی در ادمه افزود: از مهمترین وظایف شهرداری در ایجاد ستاد استقبال از مهر، زیباسازی و ترمیم فضای سبز در راستای ایجاد نشاط و طراوت برای شهروندان و دانش آموختگان می باشد.

عباس مرادی اضافه نمود:از دیگر فعاليت هايي كه اين ستاد بر آن نظارت دارد رنگ آمیزی معابر ، رنگ آمیزی سرعت گیر ها ، رفع هرگونه سد معبر، اصلاح و نصب تابلوهاي راهنمايي و رانندگي و انجام خط كشي معابر به ويژه روبروي مدارس و محل‌هاي آمد و شد دانش آموزان است.

شهردار فولادشهر تصریح نمود: مدیریت شهری با هدف ارتقای سطح ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی به دانش‌آموزان ، اقدام به تهیه بسته های بهداشتی که شامل مواد شوینده و لوازم تنظیف و ... است، نموده که این بسته ها بین تمام مدارس سطح شهر توزیع خواهد شد.

مرادی اظهار داشت: با هدف افزایش سطح رضایتمندی شهروندان و دانش آموزان در کنار زیباسازی سطح شهر ، در ایام بازگشایی مدارس و دانشگاهها، اهداء گلدان های فانتزی به مدارس ، کاشت گل های فصلی در مسیر مدارس و دانشگاهها و رنگ آمیزی و نقاشی داخل و اطراف مدارس از دیگر فعالیت های مدیریت شهری در ستاد استقبال از مهر می باشد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: شهردار ، فولاد ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.