معاونت امور بین‌الملل بسیج مستضعفین گفت: اولین همایش نخبگان بسیجی فعال هفتم مهرماه در سازمان فرهنگ ارتباطات اسلامی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار معز خادم‌ الحسینی در نشست خبری با عنوان تدوین و شناخت ظرفیت‌های بسیج بین‌الملل با توجه به شرایط روز دنیا اظهار داشت: بسیج بعنوان یک سازمان معنوی شناخته شده یک تجربه انقلابی را به دوش گرفته است.

وی افزود: دو سال است که نرمش قهرمانانه را تجربه کردیم و امسال با نتیجه گیری از پیروزی‌های گذشته در مسیر فرصت‌های جدید گام بر می‌داریم.

خادم‌الحسینی ادامه داد: هدف اصلی ما دنبال کردن شایستگی جهانی ایران با تکیه بر رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

معاون امور بین‌الملل سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برنامه ششم توسعه و تشکیل بسیج 30 تا 35 میلیونی گفت: بسیج پیشتاز جریان‌های ضداستکباری جهان است.

وی تأکید کرد: اولین همایش نخبگان بسیجی فعال هفتم مهرماه در سازمان فرهنگ ارتباطات اسلامی برگزار خواهد شد و در سیزدهم آبان ماه، جمعی از میهمانان خارجی در یک کنفرانس خبری شرکت خواهند کرد.

خادم‌الحسینی یادآور شد: دومین نشست فعالان فضای مجازی و حوزه مقاومت و بیداری اسلامی با حضور بیش از 15 کشور خصوصا کشورهای منطقه غرب آسیا و اروپا امسال برگزار خواهد شد.

معاون امور بین‌الملل سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تشکیل پژوهشکده فلسطین در پژوهشکده مطالعات جهان اسلام و پیگیری مسائل منطقه و محور مقاومت و جهان یادآور شد: در پژوهشکده مطالعات بین‌الملل در جلسات هفتگی به شناخت ظرفیت‌های ملت‌های دنیا از جمله آمریکای لاتین خواهیم پرداخت.

در ادامه این نشست عباسی قائم مقام معاونت امور بین‌الملل سازمان امور بسیج مستضعین گفت: رونمایی از سند نقض حقوق بشر در آمریکا، انگلیس و فرانسه را خواهیم داشت.

وی گفت: کنگره شهدای جهان اسلام با معرفی شهید شاخص "احمد اخوا" امسال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار