سرمربی تیم پدیده گفت: بازی‌های جام حذفی برای ما مثل بازی‌های تدارکاتی است و از آن برای آماده شدن در مسابقات لیگ برتر استفاده می‌کنیم.

مهاجری: جام حذفی برای ما مانند بازی تدارکاتی است

محمدرضا مهاجری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی چهارشنبه در جام حذفی مقابل شهرداری کاشان گفت: ما در این تعطیلات لیگ نتوانستیم بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشیم و فقط با تیم‌های ابومسلم و پیام وحدت بازی کردیم و سعی می‌کنیم در بازی چهارشنبه برای آماده ترشدن در مسابقات لیگ برتر استفاده کنیم.

وی افزود: ما توان این را نداریم که هم در جام حذفی و هم در لیگ برتر رقابت کنیم. به همین دلیل در بازی‌های جام حذفی از بازیکنان جوان خود استفاده خواهیم کرد.

سرمربی پدیده در خصوص تعطیلات لیگ عنوان کرد: سازمان لیگ هم شرایط خاص خودش را دارد و باید همه را راضی نگه دارد. ما باید به فکر منافع تیم ملی باشیم و ممکن است در این بین بعضی‌ تیم‌ها متضرر شوند یا سود کنند.

وی درباره بازی‌های تدارکاتی پدیده بیان کرد: ما در نظر داشتیم تیم‌های سایپا و ذوب‌آهن در تهران و اصفهان دیدار دوستانه برگزار کنیم ولی به دلیل اینکه این روز‌ها مشهد خیلی شلوغ است نتوانستیم بلیط برگشت به مشهد را تهیه کنیم و این بازی‌ها لغو شد.

مهاجری در پایان درباره بازیهای تیم ملی اظهار داشت: فوتبال ما خیلی جلوتر از فوتبال هند و گوام است و همه حریفان ایران در این گروه ضعیف هستند . ما باید به این بازی‌ها به عنوان ‌دستگرمی نگاه کنیم و به مرور تاکتیک‌های خود بپردازیم.

هدف اصلی ما باید مرحله بعدی رقابت‌ها باشد که با تیم‌های درجه یک آسیا بازی می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار