داوطلب انجام جراحی تعویض سر در نهایت موفق به جمع‌آوری پول لازم برای انجام این جراحی جسورانه شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان به تازگی جوان میلیونر اهل کشور روسیه به نام Valery Spiridonor اعلام کرده است با بدست آوردن حامیان مالی قادر خواهد بود تا در سال 2017 تحت عمل جراحی تعویض سر قرار بگیرد. 

جمع آوری 100 میلیون دلار برای جراحی تعویض سر توسط این جوان + تصاویر

گفتنی است،‌ او که دارای بیماری تحلیل رفت عضلانی و دیستروفی عضلانی بسیار شدید به نام Werdnig-hoffman از بدو تولد است امیدوار است در سال 2017 توسط پروفسور Canarero اهل کشور ایتالیا تحت عمل جراحی تعویض سر برای رهایی از این بیماری مرگبار قرار گیرد.

جمع آوری 100 میلیون دلار برای جراحی تعویض سر توسط این جوان + تصاویر
 
جوان 30 ساله روس اعلام کرده از طریق حامیان مالی خود که نام آنها محفوظ باقی مانده موفق به کسب 100 میلیون دلار برای انجام جراحی،‌ تامین تجهیزات و سایر هزینه‌های آن شده است.

بر اساس فرضیه جراح مشهور ایتالیایی، کاناوارو سر والری از بدن او جدا خواهد شد و بر روی بدن یک فرد دهنده عضو قرار خواهد گرفت. 

جمع آوری 100 میلیون دلار برای جراحی تعویض سر توسط این جوان + تصاویر

طرح نهایی انجام این جراحی پس از ملاقات چندی قبل والری با جراح ایتالیایی در یک کنفرانس فوق تخصصی در ایالات متحده صورت گرفت.

جوان روس اعلام کرده از خطرات انجام این عمل جراحی آگاه است اما برای پیشرفت علم پزشکی و تیزرهایی از معلولیت که از بدو تولد با او همراه بوده این تصمیم را گرفته است. 

در حال حاضر بحث و چالشی جدی در آکادمی جراحان مغز و اعصاب و ارتوپدی بر سر عملی شدن طرح انتقال سر و پیوند اعصاب سر و گردن به یک بدن گیرنده وجود دارد پس از انتقال سر به بدن جدید جریان خون در صورت موفقیت طرح پس از 15 دقیقه در بدن ایجاد خواهد شد. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار