کتاب ' مرغ عشقم را آزاد کنید ' با موضوع دفاع مقدس توسط حوزه هنری استان اصفهان منتشر شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، این کتاب بر اساس خاطرات دوران اسارت پاسدار و جانباز شهید محسن مطیعه و توسط حسین سالمی نوشته شده است و انتشارات شهید حسین فهمیده در 180 صفحه و در 2000 نسخه در تابستان سال جاری منتشر کرده است
تنظیم و صفحه آرایی این کتاب برعهده اکرم شادانی فر بوده و علی خطیبی طراحی جلد این کتاب را برعهده داشته است.

در این کتاب به بیان خاطراتی از زندان گروهک کومله در روستای بست کردستان پرداخته شده است که شامل 15 خاطره می باشد و برخی خاطرات از خاطرات شفاهی شهید مطیعه هستند و برخی به صورت باواسطه بیان شده اند٬ این خاطرات را می توان با عنوان های گروهک کومله٬ پس از کمین٬ زندان بست٬ اصفهان بهمن ٬ 61 نامه٬ مریم ٬ زندان بست بهمن ٬1361 اصفهان٬ اسفند ٬1361 زندان بست ٬ تلاش برای آزادی ٬ زندان بست٬ اصفهان ٬به سمت بست اردیبهشت ٬1362 روز کارگر٬ به سوی سنگ سفید مشاهده کرد.

همچنین مجموعه داستان 'ببخش پنج سال تنهات گذاشتم' به گردآورندگی بهزاد دانشگر کاری از خانه ادبیات حوزه هنری استان اصفهان است که در سال جاری منتشرشد.

این کتاب را انتشارات شهید حسین فهمیده در 136 صفحه و 2000 نسخه با صفحه آرایی اکرم شادانی فر و طراحی جلد مصطفی دیباجی منتشر کرد.

کتاب 'ببخش پنج سال تنهات گذاشتم' شامل داستان های یار سفر کرده٬ عصا٬ سی سالگی٬ من آزادی خواهم٬ مثل قبلش٬ می خواهم قدم بزنم٬ چمدان٬ بازی بگو بله یعنی نه٬ یک پاراگراف نوشته نشده ... ٬ پاشنه٬ خیسی است.

اپ و انتشار کتاب 'دیگه چه خبر؟' کتاب' دیگه چه خبر؟' یکی دیگر از جدیدترین تألیفات دکترعبدالکریم (محمددوست) شمشیری است که در شهریورماه94 منتشر شد.

این کتاب را فضل الله صابری تدوین نموده است و انتشارات شهیدحسین فهمیده آن را با موضوع غیبت و تهمت و راه های مقابله با آن از نگاه قرآن و احادیث به زیر چاپ برده است.

این کتاب در 3000 شماره و در 136 صفحه منتشرشده است٬ طرح روی جلد از فضل الله صابری است و صفحه آرایی آن توسط اکرم شادانی فر انجام گرفته است.

دانلود رایگان این کتاب در سایت حوزه هنری استان اصفهان به آدرس www.artesfahan.ir امکان پذیرمی باشد.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.