رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان پردیس گفت: نوسازی خانه های روستایی جهت تحکیم آنها در برابر حوادث غیر مترقبه ، سیاستی پیشگیرانه در پردیس است .

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن؛ دبیری در مورد وضعیت خانه های روستائی در شهرستان پردیس گفت: در بحث تحکیم بخشی به ساختار ساخت و ساز های روستایی سیاست های پیشگیرانه را در دستور کار قرار داده ایم .

رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان پردیس در ادامه این مطلب افزود: از جمله این سیاست ساخت و ساز و نوسازی خانه های روستایی است، مخصوصا خانه هایی که از نظر استحکام در سطح پایینی قرار دارند .

دبیری با تاکید براینکه تسهیلات بنیاد مسکن برای نوسازی خانه های روستایی در اختیار روستائیان برای نوسازی خانه های خود است تصریح کرد: در حوزه نظارت براجرایی شدن این سیاست، بنیاد مسکن وظایف خود را انجام می دهد.

رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان پردیس در خاتمه با اشاره به این موضوع که طرح های متناسب باطرح هادی در بحث نوسازی در اختیار روستائیان قرار می دهیم ، اظهار داشت : متاسفانه بخاطر کمبود اعتبار تا اینکه مردم تسهیلات راضی کننده نباشد خیلی به این موضوع وارد نمی شوند و تلاش می کنیم به روشهای مختلف آنها را برای نوسازی منازل خود جذب کنیم .

انتهای پیام/س  


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.