اشتباه کردم و با اين اشتباه بزرگ نه تنها زندگي شيرين و توام با خوشبختي ام را از هم پاشيدم بلکه ديگر همسرم همه اعتماد عاشقانه اش را به من از دست داده است

چشمان نگران ...
به گزارش باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان،اشتباه کردم و با اين اشتباه بزرگ نه تنها زندگي شيرين و توام با خوشبختي ام را از هم پاشيدم بلکه ديگر همسرم همه اعتماد عاشقانه اش را به من از دست داده است.


 اگرچه او تصميم گرفته است از گناه بزرگ من چشم پوشي کند و با اين کارش آبروي خانوادگي ام را حفظ کرده است اما من با عذاب وجدان شديدي دست و پنجه نرم مي کنم و نمي دانم عاقبت اين زندگي چه خواهد شد.

زن 35 ساله که از شدت شرم با دستانش صورت خود را پوشانده و در حالي که مدعي بود به خاطر چند سال خيانت به همسر و زندگي ام نمي توانم با همسرم روبه رو شوم به تشريح ماجراي آشنايي اش با يک کلاهبردار حرفه اي پرداخت و به رئيس اداره اجتماعي پليس فتاي خراسان رضوي گفت: در يک خانواده بسيار ثروتمند بزرگ شدم پدرم چندين کارخانه داشت.

وقتي تحصيلات دوران راهنمايي را به پايان رساندم يکي از دوستان پدرم از من خواستگاري کرد.

شاهين اگرچه 10سال از من بزرگتر بود اما تاجري ثروتمند بود که به امر صادرات و واردات اشتغال داشت با وجود اين، او مرا درک مي کرد و همواره مشوق و راهنماي من در زندگي بود.

شاهين روزهاي زيادي را در خارج از کشور به سر مي برد تا به کارهاي بازرگاني خود رسيدگي کند.پس از ازدواج با تشويق و حمايت هاي شاهين ادامه تحصيل دادم. وارد دانشگاه که شدم تنها يک چيز آزارم مي داد و آن اين بود که خيلي زود ازدواج کرده بودم و معناي عشق و عاشقي را که برخي همکلاسي هايم از آن دم مي زدند نمي فهميدم سال آخر دانشگاه بود و من مشغول يک پروژه تحقيقي بودم در اين زمان با جواني که خود را استاد دانشگاه معرفي مي کرد و مدعي بود احاطه کاملي به پروژه هاي تحقيقاتي دانشگاه دارد آشنا شدم.

«ماني» به بهانه کمک به پايان نامه ام به من نزديک شد او با متن هاي عاشقانه و جملات عاطفي که برايم ارسال مي کرد وجودم را تسخير کرده بود به طوري که روابط ما با يکديگر به ديدارهاي مخفيانه و عاشقانه کشيد. او از هر فرصتي براي اخاذي از من استفاده مي کرد و من هم با خريد کادوهاي گران قيمت سعي مي کردم او را خوشحال کنم.

در شرايطي که من وارد تحصيلات تکميلي شده بودم باز هم اين ارتباط ها ادامه داشت تا اين که فردي در دانشگاه فيلمي از روابط بسيار خصوصي من با «ماني» را نشانم داد و من براي حفظ آبرويم چندين ميليون به او پول دادم اين اخاذي ها ادامه داشت تا اين که چند روز قبل زن ديگري که همان فيلم را داشت تقاضاي 10ميليون تومان کرد وقتي به خود آمدم و ماجرا را به پليس فتا گزارش کردم تازه فهميدم آن زن همسر ماني است و او خودش به طور مخفيانه اين فيلم را براي اخاذي از من تهيه کرده بود حالا که شوهرم در جريان ماجرا قرار گرفته است

 ديگر همه چيزم را از دست داده ام. اگر چه او از گناه بزرگ من گذشته است اما نمي دانم با دل چرکين و چشمان نگران همسرم چه کنم...

ماجراي واقعي با  همکاري پليس فتاي خراسان رضوي

انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار