مربی کانو کانادایی آبهای آرام قایقرانی گفت: برای دست یافتن به آرزوی دیرینه ای که سالهاست به دنبال آن هستم در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک شرکت می کنم.

الیاس اقلیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: تمرینات تا 28 شهریور به صورت متمرکز ادامه خواهد داشت و 5 پاروزن بزرگسال و 5 پاروزن جوان در تیم حضور دارند.
 
وی افزود: نسبت به سال گذشته پیشرفت فزآینده‌ای داشته‌ایم و امید بیشتری است تا در مسابقات قهرمانی آسیا در ماده دویست متر و هزار متر تک نفره سهمیه کسب کنیم.
 
اقلیمی در ادامه اظهار کرد: هم اکنون در  ماده تک نفره هزار متر رقبای ما از کشورهای قزاقستان و ازبکستان هستند که برای جلو افتادن از آنها تلاش زیادی لازم است اما امیدم براین است که در مسابقات قهرمانی آسیا در ماده های تک نفره دوم یا سوم بشویم.
 
وی تصریح کرد: در ماده 200 متر کانو نیز عادل مجللی شانس خوبی دارد و اگر بتواند رقبای خود که از کشورهای ژاپن و قزاقستان هستند را پشت سر بگذارد به المپیک نزدیک خواهیم شد.
 
مربی تیم ملی کانو در ادامه یادآور شد: برای مسابقات آتی با انگیزه بیشتری حضور خواهیم یافت و شاهو ناصری در ماده تک نفره هزار متر 850 متر اول را در مسابقات از آسیایی ها با یک ثانیه جلوتر است و کمی تلاش برای 250 متر آخر لازم است تا نتایج درخشانی عایدمان شود.
 
وی خاطر نشان کرد: چشم انداز در این مسابقات موفقیت حتمی عادل مجللی است اما برای اول شدن باید بجنگیم و عادل می تواند بهتر باشد زیرا در دور مقدماتی مسابقات خوب بوده البته ماده‌های دو نفره هزار و دویست متر کانو را هم آماده حضور در این مسابقات می کنم.
 
وی در پایان بیان کرد: آرزوی دیرینه ام کسب سهمیه است و از 15 سالگی به دنبال این آرزو بوده‌ام و امیدوارم با تلاش بی وقفه‌ای که هر یک از ما کرده‌ایم نتیجه بگیریم و زحمات فدراسیون را هم جبران کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار