حکم‌های کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از سوی کمیته استیناف‌ وتو می شود این موضوع استقلال ارکان قضایی فوتبال را زیر سوال برده است.

تضاد اخلاق و استیناف
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، همان طور که می‌دانیم روز گذشته خبر استعفای رئیس و دبیر کمیته اخلاق فدراسیون در برخی از رسانه‌ها منتشر شد ودر حال حاضر درباره این مساله از علی اکبر محمد زاده جویا شدیم تا توضیحات بیشتری را ارائه دهد.

از طرفی دیگر کمیته اخلاق حکم‌هایی را در خصوص مهرداد خانبان آنالیزو تیم ملی ، جاسم کرار هافبک عراقی، آبی‌پوشان پایتخت صادر کرده بود که در حال حاضر این حکم نقص شده است که این مساله باعث شده کمیته اخلاق به شدت از مسئولان بلند پایه فدراسیون ابراز ناراحتی کنند.

همچنین احضار سردار آزمون و اشکان دژاگه به کمیته اخلاق برای خالکوبی‌ روی دست خود نافرجام‌ ماند و رئیس فدراسیون فوتبال به صورت جدی در مقابل کمیته‌ای‌ که زیر مجموعه خود است ایستاد و اعلام کرد این دو بازیکن به هیچ وجه به کمیته اخلاق نخواهد رفت بنابر این تمامی مسائل باعث می‌شود که کمیته‌ اخلاق ابراز نارضایتی‌ کنند و مسئولان استعفای خود را ارائه دهند.

علی اکبر محمد زاده در خصوص استعفایش اظهار داشت:  در حال حاضر مایل نخواهم بود که در مورد استعفایم صحبت کنم و اگر قرار باشد استعفایی هم در کار باشد بهتر است این موضوع رسانه‌ای نشود.

وی ادامه داد: در مورد موضوع مطرح شده منتظر بررسی‌های بیشتر هستیم و سعی و تلاش باید در این باشد که استقلال ارکان قضایی فدراسیون فوتبال حفظ شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: استیناف ، کمیته ، اخلاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار