فرمانده انتظامي کهنوج از كشف 445 کيلوگرم ترياک، توقيف يک دستگاه خودرو پژو 405 و دستگيری يک متهم در عمليات شب گذشته پليس اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمان و بنا به اعلام پايگاه خبری پليس، سرهنگ شاهپور بهرامی گفت: پليس کهنوج با گسترش چتر اطلاعاتی خود در جنوب استان و با انجام برنامه چند ماهه اطلاعاتی، از تردد يک محموله مواد مخدر كه قصد انتقال مواد افيونی از يكی از استان های شرقیرا داشت، مطلع شد.

وی افزود: پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان كهنوج با انجام اقدامات اطلاعاتی و پليسی ضمن کنترل راه های مواصلاتی ، آخرين محل تردد اين محموله را شناسايي كرد.

سرهنگ بهرامی با اعلام اینکه نيمه شب گذشته مأموران انتظامی در يک عمليات ضربتی با كاروان اشرار مسلح درگير شدند، خاطرنشان کرد: پليس، در اين عمليات موفق شد يک دستگاه خودروی پژو 405 حامل مواد مخدر را توقيف ودر بازرسی از آن 44 بسته ترياک به وزن تقريبي 445 كيلوگرم كشف کند.

وی تصریح کرد: در اين رابطه يک متهم دستگير و به همراه مواد كشف شده برای سير مراحل قانونی تحويل مقامات قضايی شد.

سرهنگ بهرامی، به كشف يک قبضه سلاح ممنوعه و مقاديری فشنگ جنگی در این عملیات اشاره کرد و از شهروندان خواست: در صورت برخورد با هرگونه موارد مشكوک در زمينه انتقال ، فروش و توزيع مواد مخدر، به سرعت مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به شناسايی و دستگيری متهمان اقدام شود.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: کشف ، تریاک ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.