فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مأموران انتظامی اين استان طی 24 ساعت گذشته، 350 كيلو و 440 گرم ترياک و حشيش كشف كردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از پايگاه خبري پليس، وی گفت: مأموران یگان امداد شهرستان شيراز هنگام گشت زني در يكي از خيابان هاي شيراز به يك دستگاه خودرو پژو 405 مظنون و بلافاصله آن را متوقف كردند.

سردار احمد علي گودرزي ادامه داد: در بازرسي از اين خودرو 80 كيلو و 600 گرم ترياك كشف و در اين راستا راننده و سرنشين خودرو دستگير شدند.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به عمليات ديگري كه توسط مأموران اننتظامي شهرستان ني ريز صورت پذيرفت، افزود: مأموران انتظامي اين شهرستان در اجراي طرح كنترل محورهاي مواصلاتي به يك دستگاه موتورسيكلت مظنون و دستور ايست دادند كه راكب آن اقدام به فرار كرد.

سردار گودرزي گفت: پس از طي مسافتي موتورسیکلت متوقف ، راكب دستگير و در همين حين يك دستگاه وانت پيكان وارد تور ايست و بازرسي شده و بدون توجه به ایست ماموران اقدام به فرار كرد که پس از تعقيب و گريز راننده و سرنشين ضمن رها كردن خودرو اقدام به فرار كردند.

فرمانده انتظامي فارس افزود: در بازرسی از اين خودرو 244 كيلوگرم ترياك كشف و راکب موتورسیکلت به همراه خودرو و مواد كشف شده جهت سير مراحل قانوني به مقر انتظامي انتقال داده شدند.

وي تصريح كرد: همچنين مأموران ایستگاه بازرسی "قلاتويه" شهرستان داراب هنگام كنترل خودروهاي عبوري يك دستگاه خودرو سواری تیبا را توقيف و در بازرسي از آن 19 كيلو و 200 گرم حشيش كشف و چهار نفر متهم را دستگير كردند.

سردار گودرزي افزود: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان نيز از فعاليت يك قاچاقچي مواد مخدر در شيراز اطلاع يافته و با اقدامات اطلاعاتي و پليسي منزل وي را شناسايي كردند.

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: با هماهنگي مقام قضائي مأموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از منزل اين فرد، مقدار 6 كيلو و 640 گرم هروئين كشف و متهم را دستگير كردند.

اين مقام ارشد انتظامي در پايان ضمن هشدار به قاچاقچيان موادمخدر و سوداگران مرگ، گفت: شماره تلفن هاي 110 و 2184269 به صورت شبانه روزي آماده دريافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه خريد و فروش مواد مخدر است.

انتهای پیام/ی


برچسب ها: کشف ، مواد ، مخدر ، کیلوگرم ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.