مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با توجه به اینکه قرار بود حکم جاسم کرار ارسال بعد اعمال شود اما این حکم به امسال موکول شد که این مساله برای ما غیر قابل توجیه است.

افشار زاده: محرومیت سه جلسه کرار برای ما غیر قابل توجیه استبهرام افشار زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص محرومیت سه جلسه‌ای جاسم کرار از سوی کمیته استیناف گفت: به طور کلی حکمی که در حال حاضر برای جاسم کرار صادر شده برای ما غیر قابل توجیه خواهد بود چرا که بهتر است بدانید با این مساله باشگاه استقلال صد درصد ضرر خواهد کرد.

وی ادامه داد: بهتر بود که مسئولان مربوط  در خصوص حکم کرار باشگاه را در جریان می‌گذاشتند البته ما از هر لحاظ به قوانین احترام می‌گذاریم اما باید بگویم که حکم این بازیکن مربوط به سال گذشته بود و نباید حکم  صادر شده امسال لحاظ قرار می‌گرفت و نمی‌دانم طبق کدام قانون این امر تصمیم و صورت گرفته شده است.

 افشار زاده توضیح داد: به طور حتم اگر حکم صادر شده برای جاسم کرار قبل از شروع فصل جدید اعلام می‌شد ما این بازیکن را در اختیار نمی‌گرفتیم چرا که در هر صورت برای ما نمی‌توانست کارایی داشته باشد بنابر این حکمی که اعلام شد به ضرر باشگاه استقلال است.

مدیر عامل باشگاه استقلال بیان کرد: در حال حاضر پیگیر هستیم تا نامه‌ای را به مسئولان مربوط ارسال کنیم تا خواهان رسیدگی به این موضوع شدیم.

 افشار زاده درباره اینکه چه زمانی کمیته انضباطی باشگاه در خصوص جاسم کرار حکم صادر خواهد کرد افزود: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است تصمیمات لازم از سوی کمیته انضباطی باشگاه اتخاذ شود و تا پایان وقت اداری امروز حکم این بازیکن صادر خواهد شد .

وی در مورد جلسه هیات مدیره اظهار داشت: جلسه هیات مدیره فردا صبح ساعت 11 در وزارت ورزش و جوانان و با حضور تمامی اعضا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار