فیلم سینمایی «قندون جهیزیه» به کارگردانی علی ملاقلی پور دیشب در پردیس سینمایی هویزه با حضور عوامل فیلم اکران شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فیلم سینمایی«قندون جهیزیه»، شب گذشته با حضور کارگردان و چند تن از بازیگران این فیلم در پردیس سینمایی هویزه مشهد اکران و نقد شد.

این فیلم که در زمره فیلمهای هنر و تجربه محسوب می شود، توسط علی ملاقلی‌پور، فرزند رسول ملاقلی‌پور، کارگردان صاحب‌نام سینمای ایران ساخته شده است.

این فیلم اجتماعی با زمینه طنز به رابطه فرهنگ صاحبخانه و مستاجر می‌پردازد و داستان عطا و معصومه مستاجرانی است که موعد اجاره‌شان پایان یافته، ولی مشتاقند در آن خانه بمانند.

در جلسه نقد این فیلم اجتماعی که پس از اکران آن برگزار شد، علی ملاقلی پور، نگار جواهریان و افسانه چهره آزاد حضور داشتند و به سوالات مخاطبان پاسخ دادند.

در فیلم «قندون جهیزیه» اکبر عبدی، افسانه چهره‌آزاد، نگار جواهریان، صابر ابر، کریم اکبری مبارکه، وحید نفر، حیدر زرقومی، حسن ساسانی و حسن عباسی ایفای نقش می کنند.

جدیدترین اثر سینمایی ملاقلی پور در مقام کارگردان در چهار هفته اکران خود بیش از 600 میلیون در کل کشور فروش داشته است.

کارگردان این فیلم پیشتر مدعی شده بود «قندون جهیزیه» بمب و دینامیت جشنواره می بود اگر در سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر اکران می شد، که متاسفانه تماشاگران از دیدن آن محروم ماندند.

ملاقلی‌پور با اطمینان خاطر از میزان فروش «قندون جهیزیه» در اکران عمومی، آن را یکی از پرفروش‌ترین‌های سال سینمای ایران دانسته بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.