معاون پژوهش و آموزش نیروی انسانی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: در تابستان بیش از 400 ساعت دوره آموزش ضمن خدمت برای فرهنگیان این شهرستان اجرا شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،"علیرضا فاضل دربندی" افزود: 250 ساعت آموزش روش تدریس 10 درس جدید پایه نهم از جمله دوره های آموزشی است که با حضور 450 نفر از دبیران دوره متوسطه اول برگزار شد.

وی اظهار داشت: دوره بازآموزی درس های پایه پنجم ابتدایی از دیگر دوره هایی است که با حضور 150 نفر از آموزگاران این پایه تحصیلی به صورت کارگاه و شرکت در سایت فناوری و کارتیمی برگزار می شود.

به گفته وی، 86 ساعت دوره آموزش روش تدریس از دوره هایی است که با حضور 60 نفر از نیروهای "سرباز معلم" برگزار شده و شرکت کنندگان با آموزشهای روان شناسی تربیتی، اصول کلاس داری، روشها و فنون تدریس و راهنمای تدریس دوره ابتدایی را فرا می گیرند.

وی تصریح کرد: در این دوره های آموزشی، 210 نفر آموزگاران مدارس دولتی و 25 نفر از آموزگاران مدارس غیر دولتی از آموزش های تخصصی بهره مند می شوند که 60 درصد محتوا در تابستان و بقیه در آبان ماه برگزار خواهد شد.

وی گفت: با توجه تغییر مقطع برخی دبیران و تغییر پایه آموزگاران دوره ابتدایی، کلاس آموزش این گروه از همکاران نیز در مهرماه برگزار خواهد شد.

فاضل افزود: دوره آموزشی بررسی مشکلات و بازخوردهای ارزشیابی توصیفی برای همه کارکنان دوره ابتدایی در گروه آموزگاران، مدیران و کارشناسان و دوره کارآفرینی برای آشنایی با نحوه راه اندازی شرکت های تعاونی کوچک از دیگر دوره های ضمن خدمت است که در مرکز تحقیقات معلمان آموزش و پرورش کاشان برگزار شده است.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.