مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، از افزایش ایستگاه های آتش نشانی کاشان به 6 ایستگاه همزمان با روز آتش نشانی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ سید مهدی در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن کنفرانس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهرستان گفت: با افتتاح ایستگاه های باب الحوائج در منطقه بازار تاریخی کاشان، ایستگاه مسکن مهر و راوند به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش نشانی تعداد ایستگاه های آتش نشانی کاشان به 6 ایستگاه افزایش می یابد.

به گفته وی، ایستگاه آتش نشانی در مسکن مهر کاشان برخوردار از استانداردهای لازم جهانی با هزینه 40 میلیارد ریالی بهره برداری می شود.

وی،با اشاره به اینکه استاندارد جهانی برای هر 50 نفر استقرار یک ایستگاه آتش نشانی است گفت: تعداد 6 ایستگاه آتش نشانی کاشان با توجه به جمعیت حدود 350 هزار نفری آن به استاندارد جهانی نزدیک می شود.

به گفته وی، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان علاوه بر توسعه ایستگاه ها در بحث خرید تجهیزات و نیروی انسانی نیز روزآمد ودارای ترکیب نیروی جوان و پویا شده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان،اشتغال ورزشکاران ملی پوش در این سازمان را از دلایل داشتن نیروی جوان و پویای این سازمان دانست و گفت: در بحث آموزش تخصصی نیز تعداد 15 نیرو برای استقرار در فرودگاه کاشان با 850 میلیون ریال هزینه آموزش ها لازم را گذرانده اند.

مجدالاشرافی، برگزاری دوره های آموزشی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان برای اقشار مختلف شهروندان این شهرستان از مهد تا دانشگاه را یادآورشد و گفت: آمورش داوطلبین در مدارس، مساجد، حسینیه ها و هیات های مذهبی با توجه به حضور فراگیر مردم در این اماکن انجام شده است.

وی، برگزاری دوره آموزشی داوطلبانه برای رانندگان تاکسی در کاشان به عنوان نیروهای افتخاری سازمان را خاطرنشان کرد و گفت: تاکسی های این شهرستان نیز مجهز به کپسول آتش نشانی می شود.

به گفته وی، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان درفعالیت ها و عملکرد کشوری نیز حضور فعال و چشمگیری دارد که می توان به حضور فعال وعضویت این سازمان در2 کارگروه امور رفاهی پرسنل و خیرین امداد و نجات اشاره کرد.

مجد الاشرافی با اشاره تدوین آیین نامه کارگروه امور رفاهی پرسنل افزود: کارگروه خیرین امداد و نجات نیز با توجه به اقدام 2 خیر کاشانی در اهدای زمین برای ساخت ایستگاه آتش نشانی در دو منطقه لتحر و میدان عامریه کاشان تاسیس شد تا انسجام و تمرکز کمک های خیریناین حوزه را در کل کشور مدیریت و برنامه ریزی کند.

وی، حضور سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان درفراکسیون سازمان آتش نشانی استان اصفهان را یادآورشد و گفت:تمام مباحث آموزشی در شهرستان ها با محوریت کاشان انجام می شود.

به گفته وی،اگر بقیه دستی بر آتش دارند ام آتش نشانان بچه هایی هستند که آتش را در دست دارند.

گفتنی است مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، در پایان این نشست همراه با نخستین دوره آموزشی آتش نشانی و ایمنی ویژه اصحاب رسانه و خبرنگاران کاشانی علاوه بر ضیافت شام در خانه تاریخی نگین با اهدای کپسول آتش نشانی از خبرنگاران تقدیر کرد.  


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.