طبق شنیده‌ها مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس واسطه انعقاد قرار داد یکی از شرکت‌های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری با این باشگاه است.

انصاری فرد واسطه گری‌اش را تکذیب کرد
عباس انصاری فرد در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: موضوع واسطه گری من برای انعقاد قرار داد یکی از شرکت‌های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری با باشگاه پرسپولیس صحت ندارد چرا که شرکت مد نظر پیگیر کارهایش است و نیازی به واسطه گری‌ام ندارد.

انصاری فرد در ادامه عنوان کرد: من برای انجام امور شخصی به وزارت ورزش و جوانان رفتم و مذاکره‌ای با گودرزی در مورد اسپانسری باشگاه پرسپولیس نداشتم.

 وی در مورد شایعه مدیر عاملی‌اش در باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: مسئولان شرکت صنعتی ملی صحبتی در این خصوص با من نکردند همچنین این شرکت افراد قدرتمندی دارد که از بین آنها می‌تواند یکی را برگزیند.

مدیر عامل سابق پرسپولیس درباره کمک وزارت ورزش و جوانان به این باشگاه گفت: دولت بودجه‌ای در اختیار این باشگاه قرار داده تا اموراتش را بگذارند‌ به هر حال وزارت ورزش و جوانان به دنبال این است که کار اساسی برای باشگاه های پرسپولیس و استقلال انجام دهد.

 انصاری فرد بیان کرد: این احتمال وجود دارد که وزارت ورزش و جوانان این دو باشگاه را به طور کامل به بخش خصوصی واگذار کند.

 وی در پایان درباره درخواست کمک 5 هزار  تومانی به باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: مسئولان پرسپولیس به نتیجه  رسیدند که  این اقدامشان فایده ندارد چرا که در سال‌های گذشته هم با عناوین با شکست مواجه شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: واسطه ، تیم ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار