ملی پوش وزن 75 کیلو گرم تیم کشتی فرنگی کشورمان گفت:با توجه به این که در مسابقات جهانی برای نخستین بار در این وزن به میدان رفتم در دو رقابت نیمه نهایی و رده بدنی نتوانستم آن طور که باید نقش آفرینی کنم.

سعید عبدولی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:من به طور کلی قدرت بدنی خوبی دارم اما چون تجربه چندانی در وزن 75 کیلو گرم نداشتم نتوانستم قوای جسمی خودم را طوری تقسیم کنم که در دیدارهای نیمه نهایی و رده بندی بدنم کم نیاورد.
دارنده مدال طلای جهان تاکید کرد:دلیل اصلی شکستم در دیدار مقابل مارک مادسن دانمارکی و آندرو بسیک آمریکایی این بود که واقعاً زورم به آنها نرسید وگرنه به لحاظ فنی نه تنها چیزی کم نداشتم بلکه از آنها سرتر نیز بودم.
وی درباره این که چه برنامه ای برای آینده دارد گفت:حالا که سهمیه المپیک را کسب کردم بعد از مسابقات جهانی شبانه روز تمرین می کنم تا در بازی های المپیک 2016 بهترین عملکرد را داشته باشم.
فرنکی کار اندیمشکی کشورمان در خاتمه خاطرنشان کرد:از این که نتوانستم در رقابت های جهانی به مدال برسم و با دست خالی به ایران برمی گردم خیلی ناراحتم و خودم را شرمنده مردم می دانم اما باو کنید سعید عبدولی هیچ کم فروشی در تشک کشتی نکرد فقط این که قسمت نبود روی سکو قرار بگیرم و حتماً در بازی های المپیک جبران می کنم.
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۳:۳۲ ۱۷ شهريور ۱۳۹۴
دوستت داریم پهلوان و واست دعا می کنیم تو المپیک به حقت برسی یا علی
آخرین اخبار