مربی ملوان انزلی و بازیکن سابق پرسپولیس گفت: عملکرد تیم‌ها نسبت به سال گذشته ضعیف بوده و امتیازات زیادی کسب نکرده‌اند.

پایان رأفت در گفتگو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، اظهار کرد: عملکرد تیم‌های لیگ برتر‌ی نسبت به سال گذشته افت کرده و تیم‌هایی مثل پرسپولیس، تراکتور و نفت‌تهران در پنج هفته گذشته از مسابقات فوتبال شش امتیاز گرفته‌اند در صورتی که هواداران و مسئولان تیم انتظار بیشتری دارند.

تیم‌های فوتبالی که امکانات بیشتری دارند ضعیف‌تر عمل می‌کنند، اما باشگاه‌های شهرستانی که امکانات کمتری دارند امتیازشان بالاتر است من اعتقاد دارم که مسئولان فدراسیون فوتبال باید نگاه ویژه ای به باشگاه‌های فوتبال شهرستانی داشته باشند و سرمایه‌های فوتبال کشورمان را نادیده نگیرند مثل تیم‌های ملوان و  استقلال اهواز...

رأفت گفت: تیم‌های فوتبال به بازیکنان جوان روی‌آورده اند و بازیکنان خوبی به تیم‌های فوتبال افزوده شدند و باشگاه‌ها ساختار تیمی خوبی دارند تیم‌های پرسپولیس، ملوان، ذوب‌آهن بازیکنان درخشان و آینده‌داری دارند به نظرم بازیکنان جوان باشگاه‌ها باید به تیم ملی دعوت شوند تا بتوانند به تیم ملی فوتبال کشورمان کمک کنند امیدوارم جوانانی که در فوتبال استعداد دارند به فوتبال راه پیدا کنند و خوشحالم آقای گل فوتبال کشورمان از لیگ دسته یک آماده است.

رأفت در ادامه درباره بهترین خط دفاع لیگ برتر اظهار داشت: من معتقدم امسال سپاهان بهترین دفاع را داشته و صدر‌نشین هم است.

 وی عنوان کرد: باشگاه‌های فوتبال مثل سپاهان، پرسپولیس و ذوب‌آهن برای قهرمانی می‌جنگند و شانس قهرمانی دارند و دیگر تیم‌ها برای حذف‌نشدن از لیگ برتر تلاش می‌کنند.

رأفت از پیشرفت باشگاه‌ها گفت: باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال باید با برنامه‌ریزی جلو بروند اما اگر این تعطیلی‌های یک ماهه در لیگ برتر کم شود تیم‌های فوتبال متضرر نمی‌شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان و مربیان و مردم عزیز شهر ملوان بندر انزلی با تفکر و همدلی باشگاه را از برحران در بیاورند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مرسی عاشقتم پرسپولیس با این بازیکنان
۱۲:۰۸ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
مرسی عاشقتم پرسپولیس با این بازیکنان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
تیتر اشتباه است
پایان رأفت: امسال، عملکرد تیم‌ها امسال بوده است
یعنی چی ؟
آخرین اخبار