مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک؛ بزودی مجتمع فنی خدماتی جهت مددجویان تحت پوشش این شهر احداث و راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از خوزستان؛ خیرالله قلاوند با بیان اینکه این مجتمع برای مددجویان دارای پروانه کسب فنی و مهارتی می باشد اظهار داشت: راه اندازی مجتمع مذکور به منظور تجمیع مددجویان دارای مشاغل فنی و خودکفایی صورت می گیرد.

وی افزود: به منظور ایجاد اشتغال تفاهم‌نامه‌ای بین اداره امور اراضی و این اداره در راستای واگذاری زمین زراعی به فرزندان مددجو دارای مدرک تحصیلی مرتبط منعقد گردید.

قلاوند تصریح کرد: به منظور ساماندهی وضعیت اشتغال تاکنون از 476 فرزند مددجوی این کمیته که دارای مدارک فنی و دانشگاهی می باشند و در سن اشتغال قرار دارند ثبت نام به عمل آمده است.

وی به تشکیل و ثبت تعاونی کشاورزی برای فرزندان مددجو اشاره کرد و گفت: در همین راستا 28 فرزند مددجو که دارای مدرک کشاورزی بودند در این شرکت عضو شدند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک اذعان داشت: در حال حاضر در سطح این شهر 4 هزار و 982 خانواده با آمار 12 هزار و 429 مددجو تحت پوشش و حمایت کمیته امداد قرار دارند.

این مقام مسئول مهم ترین رویکردهای کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال جاری را ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان دارای مدارک فنی و دانشگاهی، توجه به آموزش‌های فنی و مهارتی، کمک به تامین آتیه خانواده‌ها و استفاده از کمک های مردمی در جهت ایجاد اشتغال در بخش‌های مختلف شهری و روستایی عنوان کرد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.