جام جهانی والیبال - ژاپن

اسپرو: می‌توانیم به روند خوبمان امیدوار باشیم

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا پپس از پیروزی مقابل استرالیا گفت: با آرامش بیشتری می‌توانیم به روند خوب بازی‌هایمان امیدوار باشیم.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، جان اسپرو، سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل استرالیا در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: استرالیا در ست اول خوب بازی کرد. پاس‌ها و توپ‌گیری‌های بی نظیری را از آنان شاهد بودیم. تیم ما در ست اول، کمی دیر صاحب امتیاز شد و اصلی ترین رمز پیروزی ما در این ست سرویس‌های موجی بود که بعد از آن توانستیم مانور بیشتری بدهیم.

وی ادامه داد: میکا کریستنسن سرویس های خوبی زد. تغییرات خوبی را در تیم اعمال کردیم که نتیجه داد و با آرامش بیشتری می‌توانیم به روند خوب بازی‌هایمان امیدوار باشیم. کریستنسن سومین سال حضورش را در تیم ملی تجربه می‌کند. او جوان و با استعداد است و نقش مهمی را در حملات و سازماندهی بازیکنان در زمین ایفا کرد.

دیوید لی، کاپیتان تیم ملی والیبال آمریکا هم درمورد این دیدار خاطرنشان کرد: بابت این پیروزی خوشحالم. در ابتدا کند بازی را شروع کردیم. سرویس‌های ما در این پیروزی بسیار تاثیرگذار بود. تاریخ والیبال ما فوق‌العاده‌ است، اما تیم کنونی آمریکا یکی از تواناترین تیم‌هایی است که تاکنون دیده‌ام. سعی می‌کنم تجربیاتم را در اختیار بازیکنان جوانتر قرار دهم. هدف ما راهیابی به مسابقات المپیک و سپس قهرمانی در این مسابقات است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار