نايب رئيس هيئت كشتي مازندران گفت: در مسابقات كشتي فرنگي قهرماني جهان گزينشي المپيك قاسم رضايي ملي پوش مازندراني موفق به كسب مدال نقره شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سلمان قادري بيان داشت: رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک كه از ديروز در سالن ورزشي آرلینس آرنا شهر لاس وگاس آمریکا آغاز شد، با درخشش كشتي گير مازندراني همراه بود.

وي با اشاره به كسب سهميه رضايي در المپيك ريو 2016 تصريح كرد: قاسم رضایی ملي پوش مازندراني در فينال وزن 98 كيلوگرم مقابل آتور الكسانيان از ارمنستان شكست را پذيرا شد و مدال نقره اين وزن را به دست آورد.

نايب رئيس هيئت كشتي مازندران اذعان داشت: قاسم رضایی فرنگی کار وزن 98 کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل مگومدوف از روسیه قهرمان بازی های اروپایی در یک کشتی حساس، زیبا و نزدیک با نتیجه 4 بر 2 به برتری دست یافت.

قادري در ادامه گفت: رضايي در دور سوم دانیل کابررا از کوبا قهرمان پان آمریکن و جوانان جهان را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

وي اعلام كرد: اين كشتي گير در این مبارزه در یک کشتی فکورانه و علیرغم آسیب دیدگی از ناحیه ابرو با نتیجه 4 بر صفر مقابل جنگ ایلدیم از ترکیه به برتری رسید و علاوه بر کسب سهمیه المپیک راهی مرحله نیمه نهایی شد.

نايب رئيس هيئت كشتي مازندران گفت: وی در این مرحله مقابل الیس گوری قهرمان جهان از بلغارستان با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید و فینالیست شد.

قادري در پايان افزود: رضایی در دیدار نهایی و فينال در برابر آرتور الکسانیان كشتي گير ارمنستاني دارنده مدال طلای جهان 2014 و برنز المپیک لندن با نتيجه سه بر صفر شكست خورد و مدال نقره اين وزن را كسب كرد.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کسب ، مدال ، قاسم ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.