مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گفت: مامورین اجرایی اداره محیط زیست شهرستان فاروج درگشت و کنترل به 2 نفر شکارچی برخورد می نمایند که پس از تعقیب و گریز موفق به دستگیری یک تن از شکارچیان می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مطهری افزود: پس از دریافت گزارش و تحقیقات بعمل آمده متخلف دوم شناسایی شد و پس از هماهنگی لازم با دادستان محترم درخصوص دستور بازرسی از منزل نامبرده، با همکاری مامورین محترم اداره اطلاعات و امنیت شهرستان اسفراین فرد مورد نظر دستگیر شد.

وی اظهار داشت: از منزل متخلف یک عدد سر و پای حیوان وحشی، یک قبضه سلاح تک لول گلوله زنی، یک عدد خورجین آغشته به خون،مقادیری فشنگ و مهمات و سایر ادوات و تجهیزات کشف و ضبط شد و متهم به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

مطهری افزود: به استناد بند الف و بند ب ماده 12 قانون شکار و صید، متخلفین علاوه بر محکومیت جریمه ضرر و زیان وارده به محیط زیست به مبلغ 100 میلیون ریال بابت شکار یک راس میش وحشی، به حداکثر مجازات حبس مقرر در این ماده که به مدت سه ماه تا ۳ سال تعیین شده است، محکوم خواهد شد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.