بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: رزکان کرج برای تکامل شگفتی جام حذفی به مصاف گسترش فولاد می‌رود.

محمد نصرتی در گفتگو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص جام حذفی و دیدار با تیم کرجی اظهار کرد: به طور حتم دیدار ما در یک شانزدهم با تیم رزکان کرج خواهد بود که بدون شک با آمادگی و قدرت به مصاف این تیم می‌رویم و دیدار با این تیم تمرینی برای بازی با استقلال تهران خواهد بود.

وی در  ادامه افزود: من بازی‌های این تیم را ندیده‌ام اما از آنجایی که همیشه اعلام می‌کنند جام حذفی جام شگفتی‌هاست، به طور حتم تیم کرجی برای خلق شگفتی به مصاف تیم ما می‌آید.

نصرتی، در خصوص شناخت از رزکان کرج گفت: بازیکنان این تیم از دوستان من هستند و رزکان نزدیک به محله ما بوده است و باید عنوان کنم شناخت من از این تیم در همین حد است.

بازیکن گسترش فولاد در خصوص شرایطش گفت: من با توجه به مصدومیتی که داشتم نتوانستم در هفته‌های نخستین به میدان بروم و با رفع مصدومیت به طور حتم در بازی‌های تیم شرکت می‌کنم.

وی در مورد هدف‌گذاری باشگاه عنوان کرد: البته گسترش در پایان فصل باقی ماندن در رتبه هشتمی بوده است اما می‌توان نگاهی هم به رده‌های بالای جدول انداخت.

نصری در مورد تراکتورسازی نیز تصریح کرد: البته من در این تیم بازی کرده‌ام و دوست دارم باز هم در این تیم بازی کنم و خاطرات خوبی با تراکتور دارم. البته من یکسال با گسترش قرارداد دارم و در حال حاضر بازیکن این تیم هستم.

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد با اشاره به بازی با استقلال در لیگ برتر هم گفت: استقلال تیم خوبی بوده و امیدوارم بتوانیم با کسب 3 امتیاز دل هواداران را شاد کنیم.

وی در پایان یادآور شد: امیدوارم که ضمن کسب برد نگاهی هم به رده‌های بالای جدول داشته و دل هواداران را شاد کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار