نهمین جلسه شورای راهبردی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با حضور مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و اعضاء به منظور ترسیم برنامه کوتاه مدت و میان مدت اداره کل برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،دراین جلسه با توجه به شرایط ورزش تهران طی سال های گذشته و نیاز به برنامه جامع و عملیاتی، تجاری، نیک بخش و صفانیا به عنوان اعضاء هیئت علمی دانشگاه ها و عضو شورای راهبردی این اداره کل به بیان دیدگاه های خود پیرامون ترسیم نقشه راه پرداختند.
در این جلسه گرشاسبی با بیان اینکه ورزش تهران دچار افت جدی با توجه به آمارها و ارقام شده است گفت :‌ ورزش تهران با یک بحران جدی مواجه شده است که برای ترمیم آن باید ستاد بحران تشکیل شود. برگزاری جلسه شورای راهبردی رویکردی همچون ستاد بحران را در اداره کل خواهد داشت و انتظار دارم با توجه به سوابق و تجربیات علمی و دانشگاهی و پتانسیل خوب مشاوران علمی با ترسیم برنامه کوتاه مدت و ایجاد تفکرات دانشگاهی با رویکرد اجرایی اداره کل را متمایز از آنچه که تا به امروز بوده تبدیل کنیم.
وی با اشاره به برنامه ششم توسعه کشور و استفاده از این فرصت برای ترسیم برنامه جامع اداره کل و چشم انداز آینده گفت: در حالی که 4145 باشگاه در تهران شناسایی شده و این اداره کل ماموریت و وظیفه ساماندهی 14400 تیم را برای حضور در مسابقات را برعهده دارد، بایدمکانیزمی فراهم شود تا با اعتبارات محدود دولتی چرخ ورزش تهران به حرکت درآید.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در ادامه تشکیل شورای راهبردی و استفاده از همه نظرات کارشناسان و مشاوران علمی و اجرایی را در تحقق اهداف اداره کل ضروری دانست و گفت: یکی از مهمترین برنامه این شورا تحقیق در خصوص واگذاری اماکن ورزشی و معایب ماده 88 است که گریبان ورزش تهران را گرفته و باید برای رفع نواقص آن کارشناسی اصولی صورت پذیرد.
در ادامه این جلسه نامنی رئیس اداره ورزش و جوانان شمیرانات با طرح موضوع تشکیل کارگروه ها و برنامه عملیاتی اداره کل با اولویت بندی گفت: با مصوبات این شورا می توان ضمانت قانونی برنامه ها را برای اداره کل بدست آورد و بنا به شرایط که نیاز به اجرای یکسری از مصوبات است با کمک مشاوران دانشگاهی و تحقیقات لازم مدیرکل و مدیران ورزش تهران را برای اجرای برنامه های توسعه ورزش تهران یاری داد.
در این جلسه ملاجعفری به بیان دیدگاههای خود در خصوص عملکرد این شورا در گذشته و برنامه های آینده پرداخت.
همچنین اعضاء شورا پیرامون شفاف سازی در ورزش، خیرین ورزشی ، انجام امور پژوهشی، چابک سازی سازمانی، توسعه ورزشهای پایه، کشف و شناسایی استعدادها، اثربخشی اصل 44 قانون اساسی ماده 88 و تدوین برنامه اداره کل در راستای برنامه ششم توسعه، بحث و تبادل نظر کردند. 
این جلسه با حضور تجاری، نیک بخش، صفانیا، میرزاآقابیک، ملاجعفری، نامنی، سرپرست، نظر، افشار و رضاپور برگزارشد. 

انتهای پیام
برچسب ها: گرشاسبی ، نشست ، معایب ، اماکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار