ژرار دو پاردیو بازیگر محبوب فرانسوی اعلام کرده است هر چه در فرانسه دارد می فروشد و می‌رود تا دیگر بخشی از فرانسه نباشد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، این بازیگر سرشناس سینمای فرانسه که ۳ سال است کشورش را ترک کرده، اعلام کرده همه اموالش را هم می‌فروشد. این بازیگر ۶۶ ساله که از بزرگترین چهره‌های این نسل فرانسه است، از سال ۲۰۱۲ به دلیل دریافت مالیات ۷۵ درصدی از پردرآمدها، کشورش را ترک کرد. او ابتدا در بلژیک ساکن شد و بعد شهروندی روسیه را گرفت و پرزیدنت ولادیمیر پوتین رسما از او استقبال کرد.

دو پاردیو در گفتگویی که به تازگی با مجله تلویزیونی ضمیمه روزنامه فیگارو انجام داده، گفت که این سطح مالیات به او فشار آورده و افزود: فکر می کنم باید هر چه در فرانسه دارم بفروشم و بروم. دیگر نمی‌خواهم بخشی از این کشور باشم، با وجود این که کشورم را دوست دارم. نمی‌خواهم بخشی از روزنامه‌نگاری این کشور هم باشم که از دولت پول دریافت می‌کند.

دوپاردیو چندین تاکستان مو در فرانسه دارد و مالک چند رستوران در پاریس هم هست.

او در پاسخ به این سوال که چه چیزهایی را می‌فروشد گفت: همه چیز را.

وی افزود: فقط می‌خواهم از این کشور بروم. این فقط به خاطر مالیات نیست. من با هزینه‌ای که مالیات ما صرف آن می‌شود، موافق نیستم.

دوپاردیو گفت: بنابراین دیگر نمی‌خواهم اینجا اموالی داشته باشم. فقط می‌خواهم یک جای دیگر بروم، یک جایی را اجاره کنم، زندگی کنم و بمیرم. می‌خواهم با مردمی کار کنم که دوستشان دارم.

دوستی دوپاردیو با پوتین و رمضان قدیروف رهبر چچنی‌ها موجب مناقشات زیادی شده است.

این بازیگر سرشناس جهانی در جدیدترین مصاحبه‌اش گفت اخیرا در ایتالیا ساکن بوده و به زودی به بلاروس می‌رود. او الکساندر لوکاشنکو رییس جمهوری این کشور را «آدمی خوب» خطاب کرد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار