فرمانده انتظامي شهرستان راور به باغداران پسته توصيه كرد تا از بكارگيري اتباع بيگانه غيرمجاز در فصل برداشت پسته جدا خودداري كنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام پايگاه خبري پليس گفت: تجربيات سال هاي گذشته نشان داده كه در هنگام برداشت محصول پسته سهل انگاري برخي از كشاورزان باعث بروز سرقت محصولاتشان شده است.

وي افزود: باغداران قبل از برداشت محصول پسته از افراد امين و خوش سابقه براي امر نگهباني استفاده و از بكارگيري اتباع بيگانه غيرمجاز دراين امر جدا خودداري كنند.

سرهنگ ميرزايي همچنين نصب دوربين هاي مداربسته را در ترمينال هاي ضبط پسته ،محل جمع آوري و انبار محل نگهداري، اقدام كارآمد ديگري از سوي باغداران دانست و گفت: اين عمل پيشگيرانه مي تواند در جلوگيري از سرقت پسته مؤثر واقع شود.

فرمانده انتظامي شهرستان راور به كشاورزان و باغداران هشدار داد: از ورود كارگران فصلي به داخل كارگاه هاي محل ضبط پسته و منزل خودداري كنند چرا كه امكان سو استفاده وجود خواهد داشت.

ميرزايي همچنين به باغداران توصيه كرد: در طول روز محصول خود را به ترمينال هاي ضبط و انبار ها انتقال داده و در هنگام انباركردن محصول پسته سعي كنيداز انبارهاي مطمئن همراه با قفل هاي كتابي و مناسب استفاده كنيد و كليد انبار را در اختيار افراد غير قرار ندهيد.

اين مقام مسئول در پايان از كشاورزان درخواست كرد تا در صورت مشاهده خودرو ، موتورسيكلت و يا افراد مشكوك در اطراف باغ خود ضمن يادداشت كردن مشخصات وسايل نقليه سريعا موضوع را با شماره تماس 110به پليس اعلام كنند.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.