جمع آوری علوفه با استفاده از دستگاه علوفه چینی در یکی از مزارع حاشیه شهر مشهد ظهر امروز حادثه ساز شد و دست یک کشاورز را از دنیا کوتاه کرد.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ،یک کشاورز ۴۰ ساله از اهالی روستای «پرکند» ظهر امروز در حالیکه مشغول کار با دستگاه علوفه چینی بود ناگهان از ناحیه دست دچار حادثه شد و بر اثر شدت خونریزی و شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
 
گیر افتادن دست این کشاورز در میان تیغه های آهنین دستگاه علوفه چینی هر چند با حضور به هنگام نیروهای امداد و نجات سازمان آتش نشانی مشهد برای رها سازی وی همراه بود اما متاسفانه شدت جراحات وارده اجازه ادامه حیات را به این مرد نداد و دار فانی را وداع گفت.
 
سرپرست ایستگاه شماره ۳۶ آتش‌نشانی مشهد در تشریح جزئیات این حادثه به خبرنگاران گفت: با طلب استمداد ساکنان روستای پرکند واقع در جاده جدیم قوچان بلافاصله نیروی امدادی این ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند تا نسبت به رها سازی دست این کشاورز از میان تیغه های آهنین اقدام کنند اما تلاش آتشنشانان برای نجات این فرد بی نتیجه ماند و این حادثه منجر به فوت این شخص شد.
 
کاظم کاظمی بیان کرد: آتشنشانان با رها سازی این فرد از میان تیغه های دستگاه علوفه چینی جنازه این فرد را پس از تایید مرگ به مقامات قضایی تحویل دادند.

منبع:جام نیوز
انتهای پیام/
 
برچسب ها: حادثه ، دستگاه ، کشاورز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار