هاینس فیشر، رییس جمهوری اتریش، امروز در گزارشی از سفر خود به ایران، در صفحه خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: ایران و اتریش باید برای حل مشکلات بزرگ همکاری کنند.

گزارش فیسبوکی رئیس جمهور اتریش درباره سفرش به تهرانبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فیشر در صفحه فیسبوک خود اظهار داشت: رابطه اتریش و ایران یک سنت طولانی است و حرکت به سوی بهبودی روابط و «حتی فراتر از آن» برای همه مفید خواهد بود.

در بخشی از پیام رییس جمهوری اتریش آمده است: دیروز در کاخ سعد آباد مورد استقبال آقای حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران قرار گرفتم و بعد از آن با وی، نشست کاری جدی را آغاز کردیم که در آن درباره درگیری ها در سوریه و مبارزه با تروریسم صحبت هایی مفصل شد.

فیشر تاکید کرده است: هر دو طرف نیازمند به مشارکت برای حل این گونه مشکلات بزرگ هستند. پس از گفت و گو با روحانی من با جواد ظریف وزیر امور خارجه و آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران هم ملاقات کردم.

در این پیام همچنین آمده است: علاوه بر این گفت و گوها در یک انجمن کسب و کار اتریش - ایران که در مرکز کنوانسیون اسلامی در تهران برگزار شد، نیز درباره بالا بردن سطح روابط اقتصادی دوطرف صحبت کردیم.

منبع سیتنا

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۱۱:۵۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۴
فیسبوک و توییتر تو ایران فیلتره و ممنوعه. اما مدام تو رسانه ها ازشون گزارش میدن. تکلیف ما رو مشخص کنید!
آخرین اخبار