کمال الدین پیرموذن با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش با لحن تندی از تیم مذاکره کننده قبلی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمال الدین پیرموذن، نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی، با انتشار تصویری مبنی بر مقایسه مدارک دانشگاهی تیم مذاکر کننده فعلی و تیم مذاکره کننده قبلی در صفحه اینستاگرامش با لحنی تند از تیم مذاکره کننده قبلی و دولت قبلی انتقاد کرد.

لحن تند پیرموذن در انتقاد از تیم مذاکره کننده قبلی +اینساپست

پیرموذن در اینستاپست خود نوشت:

عجب فضایی این تندروها وجبهه پایداری وافراطیون مجلس و اکثریت کمسیون ویژه برجام مجلس فراهم اورده اند. عین شکایت احمدی نژاد از جهانگیری در مملکتی که جای شاکی و متشاکی عوض شده است ،تیم مذاکره کننده گان جنگ افروز غیرحرفه ای که زبان انگلیسی هم بلد نبوده اند و باعث پروژه ایران هراسی در جهان باتفاق احمدی نژاد بودند امروز افسران موفق کارازموده مجرب نبرد دیپلماسی سیاسی صلح طلب ایران که تعامل سازنده و غرور افرین دولت مقتدر با غرب را ببار نشاندن خضمانه با دروغ پردازی وسیاه نمایی و خود حق پندارای زیر سوال می برد . امروز در دنیا انانیکه باعث شده اند دور کشور ها دیوار بکشند بی هنر و کسانیکه بین دول پل می زنن هنرمند شناخته می شوند


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۳:۱۸ ۱۹ شهريور ۱۳۹۴
احسنت!!
آقای جلیلی دقیقا در یک مصاحبه گفته مقدمات توافق را ما آماده کردیم و در پایان همان مصاحبه بدون اشاره به حتی یک امتیاز گرفته شده گفته این توافق هیچ دستاوردی برای ما نداشته!!