معاون ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان گفت: بوکسورهای این استان در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان کشور به 3 مدال برنز دست یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، علی فتح‌الله‌زاده در دیدار با ورزشکاران استان گفت: در رقابت‌های بوکس نوجوانان سراسر کشور به میزبانی ایلام، 202 بوکسور از 31 استان حضور داشتند.

وی با اشاره به قهرمانی تیم استان مازندران با کسب 31 امتیاز در این پیکارها گفت: تیم‌های خوزستان با 30 و لرستان با 22 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند و تیم بوکس استان کردستان که با 6 ورزشکار در اوزان مختلف در این رقابت‌ها حضور یافت، موفق به کسب سه نشان برنز این دوره از مسابقات شد.

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان بیان کرد: سه تن از بوکسورهای کردستانی، شامل کارو خالدیان در وزن 46 کیلوگرم، رضا خیاطی در 52 کیلوگرم و آشور محمدزاده در وزن 50 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند، ضمن آنکه محمدزاده توانست، کاپ تکنیک ایران را نیز از آن خود کند.

فتح‌الله‌زاده با بیان اینکه در این مسابقات، بیژن عبدالملکی به عنوان سرپرست و محمد ملایی و صفر خالدیان به عنوان مربی، تیم استان را همراهی کردند، افزود: تیم بوکس استان کردستان در بین 31 استان حاضر در این رقابت‌ها، جایگاه هفتم را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.