مدیرعامل شرکت مخابرات استان قزوین گفت: با نصب ۵۱۳ سایت بی.تی.اس در مناطق مختلف استان پوشش تلفن همراه در همه مناطق استان کامل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛  جلال پور شاکر افزود: با توجه به اینکه مشترکان تلفن همراه در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است، نصب آنتن های بی، تی، اس در مناطق مسکونی هم ضروری است.

پورشاکر با اشاره به نگرانی های مردم از امواج این آنتن ها یادآورشد: مسئول کنترل پرتوها در کشور سازمان انرژی اتمی است که میزان حجم پرتوها را کنترل می کند که بر اساس بررسی های صورت گرفته توسط این سازمان، آنتن های «بی، تی، اس» تلفن همراه هیچ گونه ضرری برای مردم و موجودات زنده ندارد.

وی با بیان اینکه در حال ۹۷۰ هزار مشترک همراه اول در استان فعال است افزود: از این تعداد ۲۵۵ هزار مشترک فعال دائمی و ۷۲۰ هزار مشترک اعتباری هستند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قزوین یادآورشد: در حال حاضر ۳۸ سایت تری. جی در استان نصب شده و بزودی با افزایش ۲۰ سایت دیگر ۵۸ سایت تری. جی در استان راه اندازی خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اهمیت تقویت پوشش تلفن های همراه گفت: برای نصب دکل های جدید و افزایش ضریب پوشش تلفن همراه نیازمند همکاری و مساعدت همه مردم هستیم تا بتوانیم با توزیع مناسب ایستگاه ها نسبت به پوشش کامل تلفن های همراه اقدام کنیم.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.