مشاور امور بانوان استانداری کردستان ازبرگزاری همایش استانی"اعتدال، زنان و توسعه"به مناسبت روز ملی خانواده همزمان با 11 استان کشور در دانشگاه کردستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،لیلا آژیر گفت: به مناسبت روز ملی خانواده همایش استانی "اعتدال، زنان و توسعه" 18 مهر ماه سال جاری در دانشگاه کردستان برگزار می شود.

وی افزود: این همایش به منظور تبیین گفتمان عدالت با محوریت " اعتدال، زنان و توسعه " برگزار و از 10نفر از افراد برتر در استان کردستان تجلیل به عمل خواهد آمد.

مشاور امور بانوان استانداری کردستان بیان کرد: در دومین همایش ملی اعتدال باید اندیشه‌هایی تولید کنیم که جهت‌گیری‌هایی را برای حل مسائل زنان فراهم کند.

وی ادامه داد: برای این همایش به صورت سراسری فراخوان مقاله انجام شده و در این راستا از استان کردستان نیز مقالات فراوانی به دبیرخانه این همایش ارسال شده است .

آژیربا بيان اينکه تامين توسعه ملي وظيفه دولت است، افزود: زنان انتظار مشارکت دارند و دوست ندارند از عرصه هاي مختلف توسعه طرد شوند.
مشاور امور بانوان استانداری کردستان درپایان گفت: خط مشي اعتدال اين ظرفيت را دارد که اين انتظارات را در رابطه با زنان و توسعه پيوند دهد.

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.