مشهد؛

مشكلات كشور با روحيه انقلابی جوانان حل می شود

جانشین معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: آسيب ها و مشكلات اجتماعی و فرهنگی كشور با روحيه انقلابی جوانان حل می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار عليرضا افشار در سلسله نشست هاي بزم انديشه با اشاره به شور و نشاط جوان انقلابی افزود: استقلال بارزترین ویژگی جوانان است زیرا هنوز گرفتار وابستگی های دنیوی نشده و برای تحرک خود خواهان آزادی عمل هستند.

وی بااشاره به نقش جوانان در پيروزي انقلاب اسلامي گفت : روحيات و استقلال طلبي جوانان انقلاب اسلامي را به پيروزي رساند و اين جوانان بودند كه بعد از پیروزی انقلاب جهت گیری نظام به سمت اهداف خود را حفظ کردند.

جانشین معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران افزود: كار عظيمي كه بعد از پيروزي انقلاب اسلامي توسط جوانان شكل گرفت تشكيل جهاد سازندگي بود كه توانست نقش به سزایی بر جامعه ایفا كند.

سردار عليرضا افشار افزود: جوانان انقلابي تلاش كردند تا اين روحيه و فرهنگ جهادي به دولت منتقل شود بر همين اساس در هر سازمان دولتي دفتر جهاد سازندگي راه اندازي كردند.

وي به تسخير لانه جاسوسي توسط جوانان و دانشجويان انقلابي اشاره كرد و گفت: تسخیر لانه جاسوسی توسط جوانان، شجاعت این قشر را نشان می‌دهد و امام نیز در این خصوص بیاناتی مبنی بر اهمیت بسیار زیاد این تسخیر و با ارزش‌تر بودن آن نسبت به انقلاب اسلامی داشته‌اند.

جانشین معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دانش پیشرفته ایران در صنعت موشکی اعم از موشک‌های بالستیک و غیره، اظهار داشت: هرآنچه ما در این صنعت داریم نشئت گرفته از روحیه انقلابی و تحول خواهی جوانان کشور است.

افشار با اشاره به اينكه در ما در عرصه فرهنگي و اجتماعي مشكل داريم تصريح كرد: امروزه عرصه فرهنگ مهم ترين نقطه چالش و ريشه قدرت جامعه است كه متاسفانه دشمنان متوجه اين نقطه شدند و سال ها است براي آن برنامه ريزي مي كنند.

جانشین معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به وجود مشکل در بحث فرهنگ و اجتماع در کشور، گفت: باید برای رفع این مشکلات فرهنگ عمومی را افزایش داد چرا که از این طریق می‌توان به طور محسوسی در رفع این مشکل گام برداشت.

وی بیان کرد: مهمترین مشکل مسوولان در عرصه فعالیتهای فرهنگی این است که هنوز جنگ نرم دشمن با انقلاب ایران را باور ندارند زیرا اگر جنگ را با تمام وجود حس می کردند هرگز انسجام گسیخته و بی برنامه عمل نمی کردند.

افشار بی اعتمادی نسبت به نظام و مسئولان و سیاه نشان دادن فعالیت‌های انجام شده توسط دولت‌های گذشته را بسیار مضر دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند که هر دولت باید کارهای ناتمام دولت قبلی را به اتمام رساند و ضعف های آن را جبران کند و کارهای خوب آن را ادامه دهد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.