رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: طی 24 ساعت گذشته موتورسیکلت‌سواران 70 درصد از آمار حوادث را به خود اختصاص دادند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان قم؛ محمدرضا حسنی با اشاره به عملکرد اورژانس قم طی 24 ساعت گذشته اظهار کرد: در این مدت یک هزار و 326 تماس در اورژانس قم به ثبت رسید.
 
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به آمار حوادث ترافیکی 24 ساعت گذشته قم اظهار کرد: در این مدت 64 تصادف جرحی شهری و جاده‌ای به وقوع پیوست.
 
حسنی در خصوص کیفیت ماموریت‌های مرتبط با حوادث جرحی ابراز کرد: 58 مورد از این ماموریت‌ها شهری و شش مورد دیگر نیز ماموریت‌های مرتبط با حوادث جاده‌ای بوده است.
 
وی به آمار مجروحان حوادث ترافیکی اشاره کرد و ادامه داد: در این حوادث 72 نفر مجروح شدند که 28 نفر از این مجروحان به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شده و 44 نفر دیگر نیز به مراکز درمانی انتقال داده شدند.
 
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم آمار حوادث موتورسیکلت‌سواران را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: 39 ماموریت از مجموع ماموریت‌های انجام شده در این مدت مربوط به موتورسیکلت‌سواران بوده است.
 
حسنی با اعلام اینکه این سوانح 50 مجروح در پی داشته است اضافه کرد: 21 نفر از مجروحان به صورت سرپایی در محل درمان شده و 29 نفر دیگر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.
 
وی اعلام کرد: از 64 حادثه جرحی رخ داده در 24 ساعت گذشته 39 مورد به حوادث موتورسیکلت اختصاص داشت که 70 درصد تصادفات را شامل می‌شود.
 


انتهای پیام/ ا
برچسب ها: قم ، حوادث ، موتورسیکلت ، سواران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.