با گذشت دو ماه از فرار عجیب «ال‌چاپو» سلطان موادمخدر مکزیک از زندان فوق امنیتی این کشور، اکنون کارآگاهان پلیس ردی از او در کاستاریکا پیدا کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان با گذشت دو ماه از فرار عجیب «ال‌چاپو» سلطان موادمخدر مکزیک از زندان فوق امنیتی این کشور، اکنون کارآگاهان پلیس ردی از او در کاستاریکا پیدا کرده‌اند.

مأموران این نقشه راه فرار ال‌چاپو را در فیسبوک پسرش یافته‌اند.

افشای راز فرار سلطان موادمخدر از زندان فوق امنیتی +تصویر

از روی این نقشه به تعقیب قاچاقچی فراری به کاستاریکا رسیده‌اند تا در این کشور به جست‌وجو ادامه دهند. البته احتمال می‌دهند این موقعیت مکانی به شهر کاستاریکا در مکزیک نیز مربوط باشد.

به گفته پلیس در تصویری که پسر ال‌چاپو به عمد یا به سهو در دستگاه موقعیت‌یاب منطقه‌ای به جا گذاشته سلطان فراری موادمخدر مکزیک را در کاستاریکا نشان می‌دهد ولی مأموران امنیتی که از زمان انتشار این تصویر، آن را به عنوان سرنخی مورد بررسی قرار داده‌اند، ظنین هستند که آیا پسر ال‌چاپو برای رد گم‌کردن پلیس این کار را کرده یا نه.''

افشای راز فرار سلطان موادمخدر از زندان فوق امنیتی +تصویر

با این حال تحقیقات در منطقه آغاز شده که همچنان ادامه دارد.

دولت مکزیک برای هرگونه خبری که سبب دستگیری ال‌چاپو شود 8/3 میلیون دلار جایزه تعیین کرده اما تا به این لحظه به علت زیرکی این قاچاقچی، خبری از محل اختفای او دریافت نشده است.

خواکین کوژمان 58 ساله ملقب به ال‌چاپو حدود دو ماه قبل از طریق تونلی زیرزمینی از زندان فوق‌امنیتی این کشور فرار کرد و به نقطه‌ای نامعلوم گریخت. دادگاه عالی مکزیک دیروز 4 تن از نگهبانان ارشد این زندان را مجرم شناخت و محاکمه کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: موادمخدر ، سلطان ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار