مراسم وزن کشی اوزان 61، 86 و 97 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،با انجام مراسم وزن کشی اوزان 61، 86 و 97 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان نمایندگان کشورمان روی باسکول رفتند تا از ساعت 21:30 دقیقه امشب به وقت تهران در شهر لاس وگاس آمریکا به مصاف حریفان خود بروند.
بر این اساس در وزن 61 کیلو گرم بهنام احسان پور در دور نخست مقابل واسیل شوپتار از اوکراین قرار می گیرد و در صورت برتری، در مرحله یک‌هشتم نهایی با برنده دیدار مبارزه میشل آسلستین از کانادا و الکساندر بوگومواف قهرمان بازی‌های اروپایی 2015 از روسیه مبارزه خواهد کرد.در این وزن 23 کشتی‌گیر روی باسکول رفتند.
نفراتی چون دولت نیازبیکوف از قزاقستان، منیر رجب آکتاش از ترکیه، ریس هامفری از آمریکا، باجرانگ از هند، باتبولد از مغولستان، لومتادزه از گرجستان در گروه احسان پور هستند.  
در وزن 86 کیلوگرم که 43 آزادکار حضور دارند علیرضا کریمی در دور نخست به مصاف امیدجان اسوان‌اف از ازبکستان می رود و در صورت برتری باید در مرحله یک‌شانزدهم مقابل برنده مبارزه استفان ورد از مجارستان و پیتر یانولوف از مولداوی به میدان برود.  
عبدالرشید سعداله یف،قهرمان دوره قبل جهان از روسیه در گروه کریمی حضور دارد که کریمی در صورت حضور در نیمه نهایی باید با وی مبارزه کند.  
در وزن 97 کیلوگرم که 37 کشتی گیر حضور دارند عباس طحان در دور نخست با ژوزف ژالوویار از اسلواکی مصاف خواهد کرد و در صورت پیروزی با برنده رقابت رادنی ویلسن از ساموآ و ژویی ژانگ از چین مسابقه می دهد.
ابراهیم بلوک باشی از ترکیه، جاویر کورتینا از کوبا، ماگومد موسی ئف از قرقیزستان و نماینده آمریکا در گروه طحان قرار دارند.  
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار