خیلی از مردم این شهر نمی‌توانند مسیرهای طولانی و هزینه‌های زیاد را برای تماشای بازی صبا متحمل شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ علی دایی پس از بازی تیم‌های فوتبال صبای قم و نیروی زمینی تهران گفت: این تیم در دیدارهای تدارکاتی نشان داد تیم خوب و خطرناکی هست.

وی گفت: شروع بدی در ابتدای مسابقه داشتیم و بازیکنانم چند توپ را بی‌مورد از دست دادند که باعث ضدحمله تیم حریف شد اما بعد از دریافت گل شکل تیمی بهتری گرفتیم و موفق شدیم نتیجه را جبران کنیم و در نیمه دوم شروع خوبی داشتیم  و چند موقعیت عالی به دست آوردیم، اما متأسفانه در زدن ضربات آخر دقت نکردیم و نتوانستیم به گل برسیم.

دایی با اشاره به اردوی سرعین اردبیل عنوان کرد: تمرینات سختی پشت سر گذاشتیم و جا دارد از بازیکنانم به خاطر تمرینات منظمی که در 16 جلسه انجام دادند تشکر کنم؛ بچه‌ها همکاری خوبی با ما داشتند و مطمئناً تعطیلات لیگ به سود صبا بود.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به  موقعیت‌های زیاد محمد اوسانی  که از دست داد  گفت: او یکی از بازیکنان آینده‌دار مملکت است؛ متأسفانه اوسانی هنوز درست کار نکرده و خیلی چیزها را باید یاد بگیرد.

وی در خصوص اشتباهات داوری گفت:  صحنه‌ای که بازیکن حریف نیمه اول خطای هند انجام داد و پنالتی بود اعتراض داشتم اگر آن پنالتی را می‌گرفتند خیلی بهتر بازی می‌کردیم و گل‌های بیشتری می‌زدیم.

دایی قضاوت داوری را در مجموع خوب ارزیابی کرد و اظهار کرد: یکی، دو صحنه در نیمه نخست من اشتباه کردم و داور مسابقه درست تشخیص داد و در مجموع او خوب قضاوت کرد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم میزبان یا میهمان بودن تیم صبا را مورد توجه قرار داد و گفت:  برای ما فرقی نمی‌کند و بهره خوبی از امتیاز میزبانی نمی‌بریم. تماشاگری وجود ندارد و این مسئله به یک سال قبل برمی‌گردد که نتوانستند مردم را جذب ورزشگاه کنند،مسئولان باید برای حل این قضیه کمک کنند و باشگاه صبا نیز باید تبلیغات بهتری در سطح شهر داشته باشد.

دایی با اشاره به تیم‌هایی مثل ملوان، تراکتورسازی، ذوب‌آهن و سپاهان از امتیاز میزبانی استفاده می‌کنند  گفت: این تیم ها یار دوازدهم دارند، اما ما تاکنون یار دوازدهم نداشتیم و امیدواریم در بازی‌های آینده از این مسئله بهره ببریم.

سرمربی تیم صبا در پایان گفت: بازی با نیروی زمینی تمام شد و از حالا خود را برای دیدار با استقلال خوزستان آماده می‌کنیم تا بتوانیم در اهواز نتیجه بگیریم.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.