بجنورد؛

آمریکا دشمن نخست ایران است

امام جمعه موقت بجنورد گفت: ملت بزرگ ایران همواره با بصیرت و دشمن شناسی آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن نخست خود می داند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ امام جمعه موقت بجنورد در خطبه های عبادی سیاسی این هفته با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع اقشار مختلف مردم گفت: آمریکا شیطان بزرگ همواره به اشکال مختلف سعی در نفوذ و ضربه زدن به نظام اسلامی بوده است .

حجت ا لاسلام و المسلمین نوری افزود پ:   آمریکا  دست از دشمنی خود علیه ملت بزرگ ایران برنداشته و ایرانیان هم با بصیرت و دشمن شناسی آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن نخست خود می دانند. 

خطیب نماز جمعه ی بجنورد با تبیین اهداف جنایات مزدوران نظام های استکباری در منطقه ی خاورمیانه  گفت  : تروریست های زاده ی دست استکبار غرب از جمله داعش با حمایت های آمریکا هزاران نفر را آواره کردند. 

امام جمعه موقت بجنورد در ادامه اشاره ای هم به انتخابات پیش رو کرد و گفت: برخی به اشکال مختلف و اظهار نظرهای غیرمنصافه می خواهند سلامت انتخابات در نظام اسلامی را خدشه دار کنند که به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

حجت الاسلام و المسلمین نوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت حضرت جوادالائمه (ع) به تبیین ویژگی های این امام همام پرداخت و گفت: امام محمدتقی(ع) با منطق علمی و عقلانی در مقابل منطق زور و تزویر دشمنان ایستادند که الگوی خوبی برای مقابله با زورگویان است.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.