مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت : مشکلات مالی تمرکز بازیکنان نفت را به هم ریخته و سبب مصدومیت چند بازیکن شده است.

مهدی شیری درگفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تعطیلی تمرینات تیم فوتبال نفت تهران اظهار کرد : باشگاه در وضعیت بدی از لحاط مالی قرارگرفته است.این موضوع سبب کاهش تمرکز برخی بازیکنان و مصدومیت آن ها در تمرینات شد.
وی ادامه داد :البته مسئولان باشگاه قول داده اند مقداری از مشکلات ظرف چند روز آینده حل شود .امیدوارم این مسئله تا قبل از دیدار مقابل الاهلی امارات تحقق یابد چرا که اگر بنا به هردلیلی نفت از الاهلی شکست بخورد و آنگاه این مسائل حل شود رفع مشکلات مالی در حکم نوشدارو پس از مرگ سهراب است.
شیری گفت :بازیکنان نفت حدود 30 درصد از قرارداد فصل گذشته را از باشگاه طلب دارند .ضمن این که بابت قرارداد فصل جاری نیز هیچ مبلغی به حساب بازیکنان واریز نشده است.امیدوارم این شرایط نامساعد که سبب پایین آمدن روحیه اعضای تیم شده به زودی حل گردد.
شیری درباره جدال مقابل الاهلی امارات بیان کرد:این دیدار جنبه ملی دارد و بازیکنان نفت بدون توجه به مسایل مالی و حاشیه ای آمادگی دارند با تمام توان خود مقابل الاهلی شرکت کرده و با جبران نتیجه دیدار رفت از کیان فوتبال ایرانی دفاع کنند.


انتهای پیام
برچسب ها: نفت ، شیری ، مشکلات ، فوتبال ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار